Verkligen!Men all cred åt Garplind som spontant fräste ”mygga av kärringen”![]()
Gillar honom ännu mer efter det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen!Men all cred åt Garplind som spontant fräste ”mygga av kärringen”![]()
Jag hatar också blister. Betalade 35 kr extra nu senast för att få burkar.Hämtade ut några mediciner på apoteket och var disträ. Tyvärr kom jag hem med mediciner i blister/folie/kartor istället för burkar. Så mycket merjobb, skärsår på fingertopparna och avfall![]()
För att inte tala om de blister som importerats till Sverige och därför fått ett stort fett klistermärke (!) över hela foliet (med den fantastiska översättningen ”tablett” istället för ”tableta” som om det vore hjälpsamt för en enda människa ever).Jag hatar också blister. Betalade 35 kr extra nu senast för att få burkar.
och jag svär när det inte finns i blister, mycket enklare att fördela mellan mina hem eller ha med i väskanJag hatar också blister. Betalade 35 kr extra nu senast för att få burkar.
Och jag fick ett alldeles nyss. Mobilnr det kommer ifrån har landsnummer Indien...Fick ett av de bluff-sms som man läst om gällande trafikförseelser. Antar att de hoppas att folk blir så rädda att de inte läser att adressen som det länkas till går till transprotstyrelsen![]()
Jag har vissa vitaminer i burk, smidigt!och jag svär när det inte finns i blister, mycket enklare att fördela mellan mina hem eller ha med i väskan