Agnes Wold och hennes farliga transfobi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hela hon är dum i huvudetAgnes Wold och hennes farliga transfobi.
Ja och i alla år har hon varit likadan. Fattar inte hur hon blev så poppis under pandemin. Hon är livsfarlig.Hela hon är dum i huvudet
Den sidan av henne gillar inte jag heller!Agnes Wold och hennes farliga transfobi.
Nejdå, inte allsHela hon är dum i huvudet
I sina medicinkunskaper och sina kunskaper i evidensbaserade studier är hon outstanding bäst, tycker jag.Ja och i alla år har hon varit likadan. Fattar inte hur hon blev så poppis under pandemin. Hon är livsfarlig.
Håller med. Jag brukar inte bekymrar mig så mycket om kostråd.Eller också klämmer man lakrits ändå. Jag tänker att det finns betydligt tråkigare saker vi gör varje dag som man kan dö av.
Nej, till slut kan man inte äta någonting.Håller med. Jag brukar inte bekymrar mig så mycket om kostråd.
Sov en stund och det gjorde underverk!Sååååå trött
Går fasiken och lägger mig nu
Kan det vara så att hon söker strid och diggar uppmärksamheten undrar jag ibland? För hon är IRL vad konstiga människor i kommentarsfält är. Obehagligt att en sådan person ges auktoritet, dvs att tyckandet på något sätt ses som validerad fakta.Agnes Wold och hennes farliga transfobi.
När hon skulle försvara sig för uttalandet omvändelseterapi så beskrev hon det som att unga som är med i sekter pratar man med och försöker få att ändra sig.Kan det vara så att hon söker strid och diggar uppmärksamheten undrar jag ibland? För hon är IRL vad konstiga människor i kommentarsfält är. Obehagligt att en sådan person ges auktoritet, dvs att tyckandet på något sätt ses som validerad fakta.
När hon skulle försvara sig för uttalandet omvändelseterapi så beskrev hon det som att unga som är med i sekter pratar man med och försöker få att ändra sig.
Tycker det är skam att SR fortsätter använda henne i program efter program.