Störiga saker vi stör oss på, del 45

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Görel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 005
  • Visningar Visningar 93 872

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Agnes Wold och hennes farliga transfobi.
Den sidan av henne gillar inte jag heller! :down:
Hela hon är dum i huvudet
Nejdå, inte alls ;)
Ja och i alla år har hon varit likadan. Fattar inte hur hon blev så poppis under pandemin. Hon är livsfarlig.
I sina medicinkunskaper och sina kunskaper i evidensbaserade studier är hon outstanding bäst, tycker jag.
I podden med Christer Lundberg är hon hur förklarande och bra som helst! Jag gillar henne när hon förklarar sjukdomar och fördomar :up:

Däremot kan hon hålla inne med sina högst personliga åsikter och då tänker jag på transfobin i synnerhet.

Köpte på Vinted vad jag trodde var jeansmodellen som jag hade förut tills paret gick sönder och i en större storlek än tidigare men de gick inte upp över benen så gissar på en annan eller uppdaterad modell... Jag ORKAR inte springa runt och prova jeans :arghh:

Och blir konstant utloggad här från sidan!
Vad är grejen med det :mad:??

Så här ser det ut för mig hela tiden
IMG_3629.webp

Kan det vara så att hon söker strid och diggar uppmärksamheten undrar jag ibland? För hon är IRL vad konstiga människor i kommentarsfält är. Obehagligt att en sådan person ges auktoritet, dvs att tyckandet på något sätt ses som validerad fakta.
När hon skulle försvara sig för uttalandet omvändelseterapi så beskrev hon det som att unga som är med i sekter pratar man med och försöker få att ändra sig.
Tycker det är skam att SR fortsätter använda henne i program efter program.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka