Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För mig smakar aspartam väldigt illa!
Andra sötningsmedel är alldeles för söta på ett sätt som socker inte är. En kraftig fejksötma.
Jag dricker extremt sällan annat än kranvatten och te så just läsk är inget jag har så starka åsikter om.
Däremot kan jag tycka att det är synd att det är så mycket sötningsmedel i allt. Varför måste allt smaka sött? Kan man inte ha en kvarg med smak utan att dränka den i sötma??
När jasg flyttade till huset fanns gott om snok - till min glädje.Jag övervägde att kidnappa någon igelkotte!Har aldrig sett en snok i mitt liv så har svårt att hitta en.
"Tyvärr" är allt runt tomten ett orm-paradis med sten överallt och massor av hålor att gömma sig i. Jag har dock kört gräsklippare, krattat, bankat med spade osv idag, så vi ser om något har haft en positiv inverkan![]()
Vad gjorde du vid tillfället? Jag hade kunnat stanna upp och titta på någon som protest ifall de beter sig irriterande, t ex står för nära mig eller pratar högt i mobilen.Stör mig på att bli stirrad på. Vilket händer då och då.
Nu idag i affären vid kassan. Personen före stannar upp med att packa sina varor för att bara titta på mig.
Men varför detta??!
Jag antar att "avsägningen" också skulle medföra någon typ av administration så förmodligen hade det inte hjälpt så mycket. Skänk pengarna baraJag får 85 kr i elstöd. Misstänker att administrationen kostar minst 10 ggr mer. Det vore väl toppen om det fanns ett minimibelopp, så att understiger ersättningen x kr betalas det inte ut? Eller att man enkelt kunde avsäga sig ersättningen.
Det kommer bättre dagar.Skitdag med pms där verkligen allt retar gallfeber på mig. Toppade nu ikväll med att tvättmaskinen verkar ha gått sönder och börjat läcka vatten ur genom framsidan. Precis vad jag behöver![]()
Relaterar!! Hela min vecka har varit ett hormonellt kaosSkitdag med pms där verkligen allt retar gallfeber på mig. Toppade nu ikväll med att tvättmaskinen verkar ha gått sönder och börjat läcka vatten ur genom framsidan. Precis vad jag behöver![]()
La upp varor på bandet. Beter mig alltid korrekt såklart.Vad gjorde du vid tillfället? Jag hade kunnat stanna upp och titta på någon som protest ifall de beter sig irriterande, t ex står för nära mig eller pratar högt i mobilen.