Nej, inte bokstavlig incest, men det är incestuösa vibbar över hur det tar sig i uttryck hos en del.Jag har då verkligen aldrig tänkt på att det skulle vara förknippat med incest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inte bokstavlig incest, men det är incestuösa vibbar över hur det tar sig i uttryck hos en del.Jag har då verkligen aldrig tänkt på att det skulle vara förknippat med incest.
inte jag heller, ser det mer som förälder som favvoriserar söner / döttrar.Jag har då verkligen aldrig tänkt på att det skulle vara förknippat med incest.
Mjao. Som en del uttrycker sig om sina favoritbarn kan det absolut tolkas som någonting djupt ohälsosamt.inte jag heller, ser det mer som förälder som favvoriserar söner / döttrar.
Jag hade en pojkvän (båda över 20) vars mamma kastade sig o hans famn och pussade honom på munnen varje gång han kom hem. Han bodde hemma.Mjao. Som en del uttrycker sig om sina favoritbarn kan det absolut tolkas som någonting djupt ohälsosamt.
"Born to be his lover, forced to be his mother"De störande, incestuösa (amerikanska) fenomenen "boy mom" och "daddys girl"![]()
Just precis sådant"Born to be his lover, forced to be his mother"![]()
Stör mig orimligt mycket på AI-bilder i vanliga fall, idag nådde det en ny nivå i och med alla aprilskämt. Det som för några år sedan faktiskt hade kunnat vara ett roligt skämt och ett häftigt arbete i Photoshop är nu bara platt, själlöst och ser likadant ut i Internets alla hörn. Det var likadant när alla postade bilder med Mon Amie-mönstret på allt möjligt... Det tappar ju totalt sin poäng när det är AI-genererat. Ahh som sagt, jag stör mig ORIMLIGT mycket.
Men fy vad äckligt, finns det t.o.m. ett uttryck för det"Born to be his lover, forced to be his mother"![]()
Trött och sliten avkomma släntrade ner på ICA strax nedanför. Hon i kassan tittade på henne och sa medlidsamt -Krya på dig.Jag har varit rejält sjuk den här veckan (bara det i sig är väldigt störande!) och efter två sömnlösa hostnätter har huvudet uppenbarligen inte varit med mig.
Idag var sista dagen jag kunde hämta ett beställt paket i en Instabox, hade det inte varit så hade jag inte gått ut överhuvudtaget. Som tur är så är den här Instaboxen placerad i en kontorslokal där övrig verksamhet stänger 16.00 så jag slapp i alla fall trängas med andra människor.
Trött, sjuk och riktigt sliten gick jag till lokalen, hämtade ut mitt paket och gick hem.
När jag kom hem och såg mig i hallspegeln insåg jag plötsligt att jag inte bara hade tagit på mig tröjan bak- och fram - jag hade även vänt den in- och ut!Hade stora klädlappar både på sidan och vid halsen som fullkomligt skrek ut att här kommer någon som inte vet vad hon håller på med
![]()
Bara den tända pannlampan som saknadesJag har varit rejält sjuk den här veckan (bara det i sig är väldigt störande!) och efter två sömnlösa hostnätter har huvudet uppenbarligen inte varit med mig.
Idag var sista dagen jag kunde hämta ett beställt paket i en Instabox, hade det inte varit så hade jag inte gått ut överhuvudtaget. Som tur är så är den här Instaboxen placerad i en kontorslokal där övrig verksamhet stänger 16.00 så jag slapp i alla fall trängas med andra människor.
Trött, sjuk och riktigt sliten gick jag till lokalen, hämtade ut mitt paket och gick hem.
När jag kom hem och såg mig i hallspegeln insåg jag plötsligt att jag inte bara hade tagit på mig tröjan bak- och fram - jag hade även vänt den in- och ut!Hade stora klädlappar både på sidan och vid halsen som fullkomligt skrek ut att här kommer någon som inte vet vad hon håller på med
![]()
Den kör jag bara på Ica Maxi!Bara den tända pannlampan som saknades![]()
Min styvfar skulle hjälpa mig med en sak hemma i lägenheten. Vi upptäckte att vi saknade ett verktyg eller något annat som behöver. Kommer inte ihåg men nånting iaf. Så vi åkte iväg till byggmax. Där jag upptäcker att jag inte bytt från mina pyjamas shorts.Jag har varit rejält sjuk den här veckan (bara det i sig är väldigt störande!) och efter två sömnlösa hostnätter har huvudet uppenbarligen inte varit med mig.
![]()
I det läget hade jag haffat en mdf-skiva och burit framför mig, och bett styvfar göra detsamma och gå tätt bakomMin styvfar skulle hjälpa mig med en sak hemma i lägenheten. Vi upptäckte att vi saknade ett verktyg eller något annat som behöver. Kommer inte ihåg men nånting iaf. Så vi åkte iväg till byggmax. Där jag upptäcker att jag inte bytt från mina pyjamas shorts.