Ateljé såklart!
Ja, någon hörna ska nog bli det! Men, 36 kvm? Jag försöker dela upp det i typ kontor, ateljé, gästsäng och mini-vardagsrum i de olika hörnen men det känns helt malplacerat alltihop
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ateljé såklart!
Du kan måla stort och bygga stora skulpturer, och även förvara dom där uppe ju. Helt perfekt!Ja, någon hörna ska nog bli det! Men, 36 kvm? Jag försöker dela upp det i typ kontor, ateljé, gästsäng och mini-vardagsrum i de olika hörnen men det känns helt malplacerat alltihopÖnskar att man kunde bygga på något vis så att det delas upp i åtminstone två rum, men ett stort fönster på gaveln gör det hopplöst svårt.
Tänkte jag också!Ateljé såklart!
Ja, någon hörna ska nog bli det! Men, 36 kvm? Jag försöker dela upp det i typ kontor, ateljé, gästsäng och mini-vardagsrum i de olika hörnen men det känns helt malplacerat alltihopÖnskar att man kunde bygga på något vis så att det delas upp i åtminstone två rum, men ett stort fönster på gaveln gör det hopplöst svårt.