Störiga saker vi stör oss på Del 47

Bukefalos 30 år!

Alltså, jag gillar tanken på en svart tvättmaskin hos @athena_arabians. :D
Lever babyblå fortfarande?

Japp. Jag försöker tömma den men en viss person kommer alltid på billiga saker som behöver frysförvaras... och den personen är inte jag :cautious:

Edit: Dock har jag inget "dyrt" där, dvs säger den upp sig så är det inte katastrof.

Edit 2: För de som inte vet är det en frys från 50-talet av märke "Levin".

Varför kunde jag inte välja någon komedi istället för att se en massmördare i skogen?!
Nu slutade det ändå ganska bra men ändå störande. Varför väljer jag alltid sådana filmer :cautious:

Vi har köpt hus ihop. MANNEN får alla erbjudanden från elbolag mm. Larmbolaget ringer på mitt nummer och frågar efter honom för dom vill diskutera avtal.
Behöver jag ens säga att nää ingen deal med det larmbolget. :devil:
Min partner flyttade in hos mig för att vi skulle prova att vara sambos. Vips var det hans namn som stod som mottagare på adresserad reklam från mäklarfirmor. :confused:

"Vill du veta vad din bostadsrätt är värd?"
"Tack men jag har ingen, ni kan ju testa att höra med innehavaren."

Min partner flyttade in hos mig för att vi skulle prova att vara sambos. Vips var det hans namn som stod som mottagare på adresserad reklam från mäklarfirmor. :confused:

"Vill du veta vad din bostadsrätt är värd?"
"Tack men jag har ingen, ni kan ju testa att höra med innehavaren."
Och allt som hör till maskiner, bygg mm. Där är det alltid de vänder sig till mannen. Speciellt om personen är en gubbe.
Det slår aldrig fel 👌😞
Även fast kvinnan är påläst och den som betalar och ja bestämmer helt enkelt. Dvs den riktiga kunden.

Varför kunde jag inte välja någon komedi istället för att se en massmördare i skogen?!
Nu slutade det ändå ganska bra men ändå störande. Varför väljer jag alltid sådana filmer :cautious:
För att det är så fruktansvärt svårt att hitta vettiga komedier? Dåliga skräckisar kan vara dåliiga, men aldrig så dåliga som dåliga komedier.
Ibland är de så dåliga att de går över i kategiorin bra komedi till och med. :D

Och allt som hör till maskiner, bygg mm. Där är det alltid de vänder sig till mannen. Speciellt om personen är en gubbe.
Det slår aldrig fel 👌😞
Även fast kvinnan är påläst och den som betalar och ja bestämmer helt enkelt. Dvs den riktiga kunden.
Jag är en sån som män gärna pratar traktor, maskiner och bilar med. Helt obegripligt då jag har noll intresse eller kunskap om det. Ändå dras dom till mig när de vill prata om sånt.
Rätt jobbigt faktiskt.

Jahapp. Nu har nya grannen lämnat ett brev med sitt telefonnummer i mitt brevinkast.
Detta när jag kom hem från jobbet. Jag har inte reagerat på brevet med numret och nu när jag skulle iväg till affären låg det ett nytt brev innanför dörren. "Fick du mitt nummer eller? Höhö." (Den här mannen är lätt på god väg förbi femtio mot sextio.)
VAD är det för FEL på MÄN?! Det är så jävla obehagligt. Nu måste jag prata allvar med en karl jag bor granne med, IGEN. Vad förväntas jag göra med det jävla numret?!
Vad är det för fel med att bara tjena vid dörren och det är bra sen? Det är alltså helt omöjligt att bara prata med en människa av manligt kön.

Jahapp. Nu har nya grannen lämnat ett brev med sitt telefonnummer i mitt brevinkast.
Detta när jag kom hem från jobbet. Jag har inte reagerat på brevet med numret och nu när jag skulle iväg till affären låg det ett nytt brev innanför dörren. "Fick du mitt nummer eller? Höhö." (Den här mannen är lätt på god väg förbi femtio mot sextio.)
VAD är det för FEL på MÄN?! Det är så jävla obehagligt. Nu måste jag prata allvar med en karl jag bor granne med, IGEN. Vad förväntas jag göra med det jävla numret?!
Vad är det för fel med att bara tjena vid dörren och det är bra sen? Det är alltså helt omöjligt att bara prata med en människa av manligt kön.
Jag har nummer till mina grannar men det här låter som nått annat…

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Valvaka!
  • Dejtingtråden 39
  • Stensamlare?

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?