Tidaholm. Kulturfestivalen.Tibro eller skövde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tidaholm. Kulturfestivalen.Tibro eller skövde?
Åh en sån stod i huset när vi flyttade in! Sålde den till en frysboxentusiastEdit 2: För de som inte vet är det en frys från 50-talet av märke "Levin".
Åh en sån stod i huset när vi flyttade in! Sålde den till en frysboxentusiasthan blev jätteglad
Jag får tipsa "min" entusiast om att det finns flerJag har försökt sälja min men fick inget napp. Jag kanske får försöka igen![]()
Pappas frysbox från -76 dog för några veckor sedan.Japp. Jag försöker tömma den men en viss person kommer alltid på billiga saker som behöver frysförvaras... och den personen är inte jag
Edit: Dock har jag inget "dyrt" där, dvs säger den upp sig så är det inte katastrof.
Edit 2: För de som inte vet är det en frys från 50-talet av märke "Levin".
Åh, det känns som att världen just blev en lite bättre plats! Frysboxentusiaster har varit ett för mig okänt släkte. Ser för mig hur de har power meets med de bästa mest blingade frysboxarna på släpvagn?…en frysboxentusiast…
Haha nja, det känns mer som att de samlas i någons källare och diskuterar köldmedia och dricker kall ölÅh, det känns som att världen just blev en lite bättre plats! Frysboxentusiaster har varit ett för mig okänt släkte. Ser för mig hur de har power meets med de bästa mest blingade frysboxarna på släpvagn?
Jag tänker på mördareÅh, det känns som att världen just blev en lite bättre plats! Frysboxentusiaster har varit ett för mig okänt släkte. Ser för mig hur de har power meets med de bästa mest blingade frysboxarna på släpvagn?
Min partner flyttade in hos mig för att vi skulle prova att vara sambos. Vips var det hans namn som stod som mottagare på adresserad reklam från mäklarfirmor.Vi har köpt hus ihop. MANNEN får alla erbjudanden från elbolag mm. Larmbolaget ringer på mitt nummer och frågar efter honom för dom vill diskutera avtal.
Behöver jag ens säga att nää ingen deal med det larmbolget.![]()
Och allt som hör till maskiner, bygg mm. Där är det alltid de vänder sig till mannen. Speciellt om personen är en gubbe.Min partner flyttade in hos mig för att vi skulle prova att vara sambos. Vips var det hans namn som stod som mottagare på adresserad reklam från mäklarfirmor.
"Vill du veta vad din bostadsrätt är värd?"
"Tack men jag har ingen, ni kan ju testa att höra med innehavaren."
För att det är så fruktansvärt svårt att hitta vettiga komedier? Dåliga skräckisar kan vara dåliiga, men aldrig så dåliga som dåliga komedier.Varför kunde jag inte välja någon komedi istället för att se en massmördare i skogen?!
Nu slutade det ändå ganska bra men ändå störande. Varför väljer jag alltid sådana filmer![]()
Jag är en sån som män gärna pratar traktor, maskiner och bilar med. Helt obegripligt då jag har noll intresse eller kunskap om det. Ändå dras dom till mig när de vill prata om sånt.Och allt som hör till maskiner, bygg mm. Där är det alltid de vänder sig till mannen. Speciellt om personen är en gubbe.
Det slår aldrig fel
Även fast kvinnan är påläst och den som betalar och ja bestämmer helt enkelt. Dvs den riktiga kunden.
Jag har nummer till mina grannar men det här låter som nått annat…Jahapp. Nu har nya grannen lämnat ett brev med sitt telefonnummer i mitt brevinkast.
Detta när jag kom hem från jobbet. Jag har inte reagerat på brevet med numret och nu när jag skulle iväg till affären låg det ett nytt brev innanför dörren. "Fick du mitt nummer eller? Höhö." (Den här mannen är lätt på god väg förbi femtio mot sextio.)
VAD är det för FEL på MÄN?! Det är så jävla obehagligt. Nu måste jag prata allvar med en karl jag bor granne med, IGEN. Vad förväntas jag göra med det jävla numret?!
Vad är det för fel med att bara tjena vid dörren och det är bra sen? Det är alltså helt omöjligt att bara prata med en människa av manligt kön.