Bukefalos 28 år!

<Strasshalsband sökes

B

**BORTTAGEN**

<Strasshalsband sökes

Vet någon om det finns att köpa strasshalsband till en rottis. ca 65cm?? :bump:
 
Re: <Strasshalsband sökes

Ja, varenda välsorterad djuraffär har en pärm från varje grossist, oftast med bilder, med massa olika strasshalsband :)

Bara att be någon expedit om hjälp, och säga vad du vill ha!
 
Re: <Strasshalsband sökes

Har varit in på djuraffärer, de har ringt runt till en massa återförsäljare men inga säger sig ha strasshalsband större än 53 cm. Det är inte tillräckligt vanligt att man vill ha sådant på en rottis, nitar och spikes är väl vanligast. Har även letat på internet och har inte hittat ett enda ställe som säljer strasshalsband längre än 53 cm.. :rofl:
 
Re: <Strasshalsband sökes

Vad är det för typ av strasshalsband du vill ha då?

Ofta så ingår nitar etc i strasskategorin, så det är svårt att veta när du bara skriver strass :)
 
Re: <Strasshalsband sökes

Kolla in en hundbutik i mitt "gamla" kvarter: www.hundliv.se (har även postorder). Tror inte de har något strasshalsband som är 65 cm, men de är väldigt hjälpsamma och kan säkert ta in ett som passar.
:banana:
 
Re: <Strasshalsband sökes

Kär :love: Å så fin vovvan skulle bli !
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Sedan många år tillbaka har stiftelsen Göteborg Horse Show delat ut ca 300 000 kronor per år i stipendier till elitsatsande juniorer och...
Svar
0
· Visningar
127
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 674
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 265
Övr. Hund Hej! Här kommer en lite konstig fråga. På SKKs kopahund.se kan man ju söka på raserna och läsa lite om dem. Beskrivningarna är så vitt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 168
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp