Nej då Islam är inte farligt !
Att 25 personer i V blivit borttagna av V efter Expressens granskning är bara "slump" ?
25 vänsterpartister som förnekar Förintelsen, sprider hat och antisemitism, firar terrordåd och hyllar Irans och Ryssland ledare – men ändå fått platser på partiets vallistor. Samtliga är araber och troende muslimer som hyllar islamiska terrorister.
Många av dem pratade inte ens Svenska. De ville ha tolk. Och de var på väg in i vår svenska demokrati.
Ni undrar hur det påverkar MEJ i vardagen ? Det här och partiet Nyans ÄR vad som händer i Sverige. Det här är "det vi vet om". Hur många jobbar inte i det dolda ? Som har lärt sej att "bara visa den bra sidan" ...
Det gnälls om rasister, nazister oc fascister (som om ni inte kan få nog av "skällsord" så ni tar till allihopa) om SD.
SD har vad jag kunde googla 30 000 medlemmar, V har enligt google 28873 (enligt valresultatet 2022) deras hemsida säger inget om antalet. Men hur kan då INTE V vara lika illa nu när det uppdagas att 25 personer i "ett bräde" tas bort från listor då de är öppet nazister (eller kan man bara vara nazist om man är "vit" ? Nej man måste inte vara "vit" enligt google) ... Så hur BRUNA är V ?
Men nej jag är bara rasist när jag påtalar det farliga med Islam, jag har inget belägg för mina åsikter. Jag har ingen fakta...
De flesta muslimer är snälla... Ja men det är ALLA SD med ! Snälla alltså. Finns det rötägg i SD - ja alla dagar i veckan. De tas hand om när de bekänner färg. "Ja men det är ju så MÅNGA som tas hand om i SD" - ja för det syns utåt. ALLT SD gör synas in i minsta detalj. Hittas det "smuts" lyfts det mer än om det hittas i andra partier. NU lyfts en hel drös i V. Hur många verkar inte även där i det fördolda ? Eller i andra partier ?
"Ni såg det inte komma"....
Att det inte är farligt visar väl detta om något. Så fort det framkommit stöd till Hamas, notera ej Iran, så slängdes de omedelbart ut. Den andra sidans politiker som uttryckt grovt stöd för diktaturer får inte bara stanna kvar i politiken utan står på valbar plats både kommunalt och i riksdagsvalet.
Enligt polisen utgörs det största hotet inte av eller islamister än mindre iranier (det är nästan inga svenskar med iransk bakgrund som faktiskt stöder Iranregimen) utan högerextremister som vill undergräva svensk demokrati. De exiliranier jag känner, anekdotiskt sant, är rabiata mullahmotståndare. Det är därför de flydde till Sverige. De är dessutom i princip alla sekulära. Ingen som bär slöja.
Jag vet flera vars föräldrar (fäder) som kräver att deras döttrar ska utbilda sig till apotakier, tandläkare, läkare, okej ingenjör går ann. Frågade om någon vill studera kulturhistoria, inte utbildar sig eller spela i ett punkband eller bli elektriker. Den flickan kommer bli utsatt för missnöje och pikar och oroliga föräldrar som vill att deras barn ska bli akademiker. Hon är ett misslyckande och det får hon veta. Så, visst, det är ett slags förtryck.
Varför tror du att det finns så många iranska (kvinnliga) tandläkare?
Senast ändrad: