Jag får väl skylla på min icke existerande utbildning men ... Jag fattar inte ett ord av det du skriver .. "Kvinnor tm" ? Ai kvinnor ? Serena Joy ?
kvinnor tm (här TM som i trademark (som i typ Disney tm (trade mark, skyddat varumärke). Dvs jag menar kvinna som inkluderande alla fördomar som en konservativ man kan ha om kvinnlighet.)
Serena Joy en karaktär i boken the Handmaids Tale. (senare även gjord som TV serie) En dystopisk framtidsvärld där de konservativa kristna tagit över i USA efter att födslotalen gått ned. En värld där alla kvinnor är tjänare till män, vissa som fruar och andra som barnaföderskor osv. Serena Joy var en konservativ politiker och talare, en professionell kvinna och ledare som kämpade hårt för att de konservativa skulle vinna. Men som sedan självklart när hon lyckats få till maktskiftet blivit en tjänarinna -Fru tjänarinna, till sin man och får inte längre läsa böcker, skriva eller ha en röst utanför hemmet. Dvs hon trodde nog att bara de kvinnor hon föraktade skulle möta det ödet, att hon själv som inte kände sig som en föraktad kvinna utan var en annan sorts kvinna, skulle undantas. Men självklart är hon lika mycket kvinna som alla andra kvinnor inför en man, en man ser ingen skillnad.
AI bottar finns på internet, inte alla är uppenbart AI bottar utan vissa är sådana att personer kan tro att de är människor. Det kan till exempel vara en influenser som människor tror finns på riktigt, men som egentligen är påhittad. Det finns ett par sådana väldigt stora konstgjorda influensers som är söta unga kvinnor med lite alternativ klädstil som är starkt antifeministiska. Jag bifogade en länk till den.
För att påstå att du säger dej veta vad SD står för så - vet du ingenting... Det du skriver är det DU anser SD står för. Vilket enkelt sagt är just det - dina fördomar mot dem. Inte vad SD står för enligt SD eller de som är SD. Men du kanske inte känner så många SD (eller tror dej inte känna många SDröstare.) Därför går du på vad du tror SD kvinnor är för några.
Ja som du såg ovan har jag bara en bekant som definitivt röstar på SD och han är en misogyn kvinnoprästmotståndare som har gift sig via brevkontakt med ett land med mer traditionella könsroller för att få en mer traditionell kvinna som styr upp åt honom. (hon är naturligtvis fantastisk, kraftfull och driftig det lilla jag sett av henne, han not so much).
Så i övrigt har jag väl bara lite på deras hemsida, hört lite vad de sagt i radio och TV (visst har du väl också sett reportaget om trollfabrikerna till exempel) och läst vad politiker i partiet skrivit relaterat till exempel till våldtäkter på svenska kvinnor och hur de ser på den saken. Överhuvudtaget hur de skriver även när de skriver om att till exempel skydda sina kvinnor.
Sedan har jag ju såklart läst dina poster också och du anser dig vara en SD kvinna?
(jag tror du skrev ovan att du ansåg att merparten kvinnor var ganska våpiga och fick skylla sig själva för att de hade obehagliga män till exempel.)