Sveriges migrationspolitik (utbruten från I väntan på Regeringen)

Saken är också den att detta extremliberala förhållningssätt är en genomgående ideologisk rörelse som inte är begränsad till svensk migrationspolitik. DET är skrämmande för mig, att så många av dessa extremliberala röster vi hör i sverige på något sätt har intalat sig att de talar för VÅR sak i sverige när det handlar om något helt annat.
Sorry skrev från mobilen i maskinen.. (stavningen) OK jag har aldrig förnekat att det är män som utövar det fysiska våldet, alltså behöver du inga undersökningar och lång utbildning får att vinna den argumenteringen. Vad jag säger, och vad du så skickligt undviker är, Vad beror detta på. Kan det bero på värderingar som implementeras redan från unga år, och om så är fallet, är det män eller kvinnor som kontrollerar fastställandet av dessa värderingar? Är det män eller kvinnor som har hand om ungarna upp till 15 år? kan det vara så svårt att ta i det ämnet?
 
Sorry skrev från mobilen i maskinen.. (stavningen) OK jag har aldrig förnekat att det är män som utövar det fysiska våldet, alltså behöver du inga undersökningar och lång utbildning får att vinna den argumenteringen. Vad jag säger, och vad du så skickligt undviker är, Vad beror detta på. Kan det bero på värderingar som implementeras redan från unga år, och om så är fallet, är det män eller kvinnor som kontrollerar fastställandet av dessa värderingar? Är det män eller kvinnor som har hand om ungarna upp till 15 år? kan det vara så svårt att ta i det ämnet?
Svarar du alls på rätt post? :confused:
 

Liknande trådar

Relationer Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
13 980
Senast: Badger
·
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
20 21 22
Svar
436
· Visningar
28 939
Trädgård & Växter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
11
· Visningar
695
Tjatter Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderat. Jag gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
2
· Visningar
867
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp