Korkad fråga - vad är det för skillnad på en messenger bag och en väska![]()
Tja, det är väl bara modellen som kallas messenger bag antar jag. har aldrig reflekterat över det om jag ska vara ärlig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Korkad fråga - vad är det för skillnad på en messenger bag och en väska![]()
Hade aldrig hört förut. Nu har jag lärt mig något idag igenTja, det är väl bara modellen som kallas messenger bag antar jag. har aldrig reflekterat över det om jag ska vara ärlig.
Hade aldrig hört förut. Nu har jag lärt mig något idag igen![]()
Sök på messenger bag på:
https://www.craftsy.com
Åh nu hittade jag massa jag vill syJag är ju fortfarande sur på min maskin 
Vilka material syr ni klänningar o kjolar i? Syr ju uteslutande i jersey o det vill jag nog inte ha.
Jag syr typ bara i trikå när det kommer till kläder.Åh nu hittade jag massa jag vill syJag är ju fortfarande sur på min maskin 
Vilka material syr ni klänningar o kjolar i? Syr ju uteslutande i jersey o det vill jag nog inte ha.
Jag syr typ bara i trikå när det kommer till kläder.
Vill nog ha nått lite stummare
@sthu är det nån stretch alla i tygerna du syr i? Kan ju inte namnen på tyger men vill ha ett tyg som har lite stretch och som inte blid rynkigt så fort man sitter liksom. Ett bomullstyg med elastan i? Eh, förstår du vad jag menar? Haha.
Nej det är ingen stretch alls i de jag använder. Upplever inte att det blir skrynkligt.
Det finns bomull med elastan, då är det trikå![]()
Här finns ett mycket bra och informativt blogginlägg om det. Det här några år på nacken, men det hör ju inget i sammanhanget.Finns det olika sorters trikå? Kom på att jag syr i jersey. Det är ju liksom super stretchigt
Här finns ett mycket bra och informativt blogginlägg om det. Det här några år på nacken, men det hör ju inget i sammanhanget.
http://kokalal.blogspot.com/2011/02/lite-om-trikatyger.html?m=0
Den ser ju asbra ut!Jag sydde även min första passpoalficka någonsin. Blev la hyfsat
Visa bifogad fil 17455
Den ser ju asbra ut!