Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppar in i tråden med en fråga... jag är lite sugen att komma igång och sy igen. Något som inte skett på sisådär 10 år. Då gjorde tålamodet att mycket inte blev klart, kanske har jag mognat
Sugen på att börja med typ byxor/ tröja i trikå till sonen. Har ni koll på om det finns gratismönster någonstans? (Med risk för att projektet aldrig blir av/klart tänkte jag steg 1 inte behövde bli så dyrt... och fastnar jag blir det såklart köp).
Yes det har jag! Jag har Inte använt den så mycket men jag gillar den. Känns rejäl men smidig.Jag funderar på att komplettera min maskinpark med en till hushållsmaskin. Min singer är bra, men den är inte gjord för lättare tyger.. Den heter heavy duty av en anledning.
@GardenAngel du hade en BoW va? Är den bra? Är lite skeptisk mot elektroniska maskiner, känns som det är mycket som kan gå sönder.
Jag har inte råd just nu i vilket fall, men planera kan man alltid göra!
Älskar den, använder du något mönster?Hade en del tyg kvar efter att jag sydde sambons tröja så tänkte att jag behövde en ny tröja att ha när jag tränar. Det är ofta rätt kallt i boxen så brukar vilja ha en tjockare tröja när jag värmer upp. Dock räckte inte tyget till en hellång tröja.. men han hört att det är inne med magtröjor!Känns väldigt Flashdance!
Visa bifogad fil 30071
TackÄlskar den, använder du något mönster?
Sydde två nya bhar igår![]()
En i vitt, har haft spetsen i "hundra år", köpte den på en utförsäljning hos Miss Mary i Borås för 8 år sen typ. 5 meter för 10 kr![]()
Jag med jag har ett jasminmönster från ohlulu (https://www.ohhhlululingerie.com/product/jasmine-bra-printed-sewing-pattern/) hemma men skulle vilja ha ett trekants-bh/softtop mönster. Någon som har något bra?Så fina!
Jag skulle vilja sy egna bh:ar jag med, kanske får bli ett projekt till hösten när dottern börjar skolan och jag får mer tid att sy.