Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det hardu helt rätt i! Jättefin!!
Det här tyget skulle bli en T-shirt till exet men jag bestämde att det gjorde sig bättre som festklänning till mig![]()
jag brukar oftast ha s-m när jag köper kläder, men köper oftast m för att få längd på tröjorna och lite mer rum för min byst. Enligt suats måttabell ligger jag på en small, men på gränsen till M. Calista-bh-n som jag visade senast är gjord i S, men full coverage (jag har mycket bröst på sidan sas så jag tycker det hjälper att hålla in istället för att få en sideboob@starcraft Hur är Stitch upon a time i storlekarna? Tänker främst på hur rymliga de är vid brösten, jag är ju inte så välutrustad om man säger såFörstår att det är svårt att svara på, men på en höft sådär.
Nej jag har inte vågat.Någon mer som är med i the night of the fabrics på Facebook? Det blir dyrt för plånboken det här![]()
Inte då farligt ändå men tygdrömmar har bra rea med LOVE som rabattkod 20%Nej jag har inte vågat.
Någon mer som är med i the night of the fabrics på Facebook? Det blir dyrt för plånboken det här![]()
Jag är för bekväm med såntJag såg en kul grej på Facebook. Istället för att sy samma mönster om och om igen utmanar man sig själv genom att sy ett nytt mönster varje gång. Perfekt sätt att testa alla de där fina mönstren man köpt på sig och aldrig kommit för sig att testa. Jag är på! Skulle ha en hashtag på Facebook så man kan följa och inspireras av andra som vill göra samma sak. Det kanske jag skulle starta.
Jag är för bekväm med såntvill att det ska bli bra på en gång
dock hade jag velat hitta ett bra raglanmönster (klänning). Har ju flera från runi men jag tycker att alla hennes raglanmönster blir apstora i halsen.
Fin! Du får tänka tvärtom, nu behöver du ut och dansa för att få visa upp din fina klänning!Visa bifogad fil 36245
Jag har sytt en förlängd nettie i väldigt syntetisk och tunn velour som svärmor hade liggandes. Den är ifall jag skulle få för mig att visa upp lite dans någon gång, då behöver man en outfit. Den har slitsar på båda sidorna från knäet och neråt ungefär.
Brukar vara svårt att börja om mitt på.Grrrr! Testade bandkantaren. Allt frid och fröjd. Var halvvägs med en halslinning när kattskrälle hoppade upp på bordet och stötte till kantaren så bandet vek sig och det blev jättefult! Går det sprätta och göra om bara en liten bit eller måste jag ta bort allt och börja om?
Brukar vara svårt att börja om mitt på.