Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Också sugen, så nyfiken på svaren du fårCoverstitch, yay or nay?
Jag har fått för mig att jag vill ha en, men jag vet inte om det är värt pengarna..
Jag är såhär |-| nära att beställa enOckså sugen, så nyfiken på svaren du får![]()
Ja det är lite det jag känner, kommer jag använda den verkligen? Lite mycket pengar att lägga på en kul grej bara.Jag har haft en, använde den enbart till att sy med bandkantare. Men hade en del strul med hoppstygn osv, så gjorde mig av med den. Kan sakna den ibland men det känns onödigt att lägga ut rätt mycket pengar för att bara sy det![]()
För att det ska vara såVARFÖR spar jag ALLTID allt till sista sekunden när det gäller att sy inför Medeltidsveckan?! :P
Man tycker ju ändå att skulle ha lärt sig år elva..! ^^För att det ska vara så
Är oxå sugen på en sån, fast jag inte har behovet egentligenJag är såhär |-| nära att beställa en![]()
Går ju att skjuta dom lite åt sidorna om du känner att du behöver mer plats just när du syrUndrar om det blir för trångt med alla tre maskiner på samma bord.
Visa bifogad fil 171946
Får testa. Annars får jag försöka få in ett bord till.
Smyger mest i tråden. Men nu blev jag nyfiken: vad har du tygpåsarna som maskinerna står på till?Undrar om det blir för trångt med alla tre maskiner på samma bord.
Visa bifogad fil 171946
Får testa. Annars får jag försöka få in ett bord till.
Lägger avklippta trådar och skräp från overlocken i. Smidigt, blir mindre bös på golvetSmyger mest i tråden. Men nu blev jag nyfiken: vad har du tygpåsarna som maskinerna står på till?![]()
Smart!Lägger avklippta trådar och skräp från overlocken i. Smidigt, blir mindre bös på golvet