Sytråden del 4

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 007
  • Visningar Visningar 124 232

Bukefalos 30 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sytt en tröja till mig själv.
IMG_20250728_200120.webp

Jag har haft en, använde den enbart till att sy med bandkantare. Men hade en del strul med hoppstygn osv, så gjorde mig av med den. Kan sakna den ibland men det känns onödigt att lägga ut rätt mycket pengar för att bara sy det 😅

Jag har haft en, använde den enbart till att sy med bandkantare. Men hade en del strul med hoppstygn osv, så gjorde mig av med den. Kan sakna den ibland men det känns onödigt att lägga ut rätt mycket pengar för att bara sy det 😅
Ja det är lite det jag känner, kommer jag använda den verkligen? Lite mycket pengar att lägga på en kul grej bara.

Jag är såhär |-| nära att beställa en :D
Är oxå sugen på en sån, fast jag inte har behovet egentligen 🙈 men skulle va så nice att kunna göra platta, stretchiga sömmar när jag väl kommer igång igen..
Visst, ska väl gå göra liknande med overlocken, men så jäkla problem jag haft med att få den att göra vettiga sömmar så har jag inte tänkt mixtra med den 🫠

Känns som att 3 maskiner är det man vill ha.. vanlig för raksöm å sicksack, overlock för innersömmar, å coverlock för att platta sömmar å fållar.. 🫣

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXXXVII
  • Valvaka!
  • Dejtingtråden 39

Barn

Hund

Katt, Andra Djur