Bukefalos 28 år!

Täcke polarfleece - B*rjes

P

Peluso

Någon som vet om d sitter så illa som d ser ut att göra på bilden?
Tycker d va så fina färger!
 
jag har två sådana och är jättenöjd med mina! dom sitter bra på mina hästar iallfall.
 
Okej så dem sittrer inte så man ser hela magen på dem? Kanske är hästen på bilden otroligt tjock, vad vet jag :D
 
Ett sånt har jag.
Köp ett mörkt säger jag bara.
Glad ihågen köpte jag ett ljusblått. :idea:
Inte en så bra idé, det blir skitigt jätte fort, men det är fint när det är rent.
Sitter jätte bra på ponnyn, men han har dessvärre inte mycket till mage heller...
 
Jag har ett, köpt hösten -01, jättebra kvalitet på det, perfekt passform, och andas ypperligt (dyblöt häst torr på 30 minuter).
Kan varmt rekommenderas :bow: :bow: :bow:

Synd bara att det inte är kryssgjordar på det :smirk:
 
Har så'na täcken till mina hästar och tycker dom sitter bra! :)
Dock syns magen faktiskt lite på min kallblodsdam, men hon är väääldigt tjock om magen! :D
 
Har det ljusblåa och det är jättebra!!!
OBS! b*rjes hästar på bilderna ser alltid dräktiga ut har jag märkt :D
 
Magen syns inte när jag har täcket på min pålla iaf, MEN det sitter riktigt tafligt i bogen :( Gick iofs snabbt att fiksa men det krävdes lite tålamod :)
 
Är inte alla blrjes täcken stora i bogen? (alla mina är det i allafall)
I TM och börjes täcken har han 155 och i resten 165....
 

Liknande trådar

Utrustning Ja, jag ska köpa nya stövlar och vill ha inspiration kring vilka som ser bra ut och verkar sitta bra. Jag ser ibland stövlar på...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: Mirtai
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 635
Senast: Dorinda
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 689
Senast: lindaf
·
Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 335
Senast: Pinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Skola om galoppör
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp