Bukefalos 28 år!

Du har helt rätt, det är din häst och du gör vad du vill.
Du får förlåta att jag tycker att din häst fortfarande är väldigt ung trots att han nu bevisligen är 1 år och 10 månader. Jag sa inget om att han fortfarande var föl, jag sa att han knappt lämnat fölstadiet.
Men om nu hästen INTE stressar upp sig så ofta, hur kan det då vara lönt att klippa honom av den anledningen?
Jag håller med Spider84, du förstör din häst. Men det är som sagt din fulla rätt. Jag behöver inte tycka om det och det behöver uppenbarligen inte han heller.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
476
Senast: Kristall10
·
Hästvård Jag har läst en hel del annonser för stallplats senaste tiden och frasen i rubriken är väldigt vanlig. Men betyder det att man lägger...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 822
Senast: Apollo 13
·
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
816
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp