Text-stilen ändrad på alla sidor?

Y

Yuw

Ja, det spelar ingen roll var jag är inne. Här, på google, på aftonbladet och på bilddagboken. Stilen på texten har ändrats, den är alltså inte smma som den alltid varit... Bokstäverna jag skriver inlägget med är en annan stil, Kontrollpanel, Ungoms osv är också en annan stil. :eek: Ska ta en skärmdump och visa...

Picture1.png


Skumt va? :crazy: Vad kan jag ha gjort?
 
Sv: Text-stilen ändrad på alla sidor?

eh... Jaha. Det har jag inget minne av att jag har gjort. :angel: Finns det någon "genväg" för att göra det, typ ctr+alt+t eller nåt som jag kan ha råkat komma åt? :D
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 629
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 277
Senast: Madalitso
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 348
Senast: Enya
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp