The Lion King (ulvlek)

En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.
 
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.

Noshörning eller Flodhäst :D
De har få fiender och är så himla fräna! Jag älskar att bada så där lutar det ju mer åt flodhäst då. Men tycker att noshörningarna är så häftiga också.
 
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.

Jag måste svara lejon. Jag har alltid trott att jag egentligen skulle varit född som ett kattdjur. Graciösa, vackra och intelligenta djur.
 
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.

Zebra!
Dels är de lika hästar och dessutom så har de bra kamouflage mot rovdjur (alla ränder gör det svårt för rovdjuren att fokusera på en individ).
 
En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.

Jag är kattmänniska ända in i märgen. Jag hade gärna varit ett stort kattdjur, varför inte ett lejon? De lever dessutom i familjekonstallationer och det gillar jag. Dessutom - som den feminist jag är så gillar jag att det nästan är ett matriarkat bland lejonen - hanarna är visserligen ståtliga, men det är honorna som gör jobbet.
 
Tänkte inte på lejon? :cautious:
Det är ju lejonkungen! :D

Haha, men jag tänkte utöver lejon.. Eller något.... Alltså jag gick hem från jobb igår för att det räckte att någon tittade på mig så brast jag nästan i gråt, så min hjärna har tagit paus nu..
 
Haha, men jag tänkte utöver lejon.. Eller något.... Alltså jag gick hem från jobb igår för att det räckte att någon tittade på mig så brast jag nästan i gråt, så min hjärna har tagit paus nu..

Elefanter har ett rikt känsloliv har jag hört :angel: skämt åsido, hjärnan behöver paus ibland, hoppas du mår bra :)
 
Angående filmen så såg jag den på bio, jag måste ha gått på gymnasiet men jisses vad bra den var! :love: Sen har jag sett och hört den här hemma ett antal gånger, stor fördel när barnen gillar filmer som man själv tycker om! :up:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 284
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 636
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 820
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp