Bukefalos 28 år!

The Lion King (ulvlek)

En obligatorisk fråga - Vilket djur hade du föredragit att vara på savannen? Förklara varför just det djuret.

Flodhäst. För att den framställs som gullig, mysig och rar, men egentligen är snabb, farlig och elak. Och så har den feta huggtänder. Älskart!
 
Disneynostalgi känns som det varit inne bland ungdomar ett tag?


....typ samma ålder som många i leken inser jag. :o ;)

90-talisterna tar över :D

Nu har jag också slagit på Lion king som frukostsällskap! Blir premiär för den engelskspråkiga :) Men har faktiskt sett den på franska en gång :p
 
Rent allmänt är det rätt intressant hur mycket man ändå får veta om de som är med och leker, såna där små saker som aldrig skulle komma fram i "vanliga" trådar. Sen är jag rätt kass på att komma ihåg men vissa saker fastar åtminstone och det kan vara väldigt bra att plocka fram till secret santa tex! :D
 
Rent allmänt är det rätt intressant hur mycket man ändå får veta om de som är med och leker, såna där små saker som aldrig skulle komma fram i "vanliga" trådar. Sen är jag rätt kass på att komma ihåg men vissa saker fastar åtminstone och det kan vara väldigt bra att plocka fram till secret santa tex! :D

Ja, speciellt om man har någon specialroll med kontakt utanför, då känner man varann utan och innan efteråt. :)
 
Ja, speciellt om man har någon specialroll med kontakt utanför, då känner man varann utan och innan efteråt. :)
:D Jag har inte haft så många sådana roller, eller jo i lyor men där är man ofta så många, @Shaggy var visserligen min tvilling i snowroller men henne käkade fartdårarna upp första natten... :rage:
 
Kan förvarna om att jag inte kommer ha speciellt hög aktivitet idag. Kommer hem framåt kvällen, då ska jag ha tid med er. :D
 
Det blir intressant, jag kommer att behöva rösta tidigt, så som det ser ut nu är det absolut inget att gå på. Det skulle möjligen vara mammas fasination för huggtänder, det låter inte direkt som hon är god här:

Flodhäst. För att den framställs som gullig, mysig och rar, men egentligen är snabb, farlig och elak. Och så har den feta huggtänder. Älskart!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 643
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 391
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 498
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 155
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp