Tiki Tiki/Hawaii-tema, hjälp!

Aliche

Trådstartare
Tjohoj nu behöver jag Bukes kunniga hjälp :) Jag ska ordna en överraskningsfest för min fina sambo och temat är Tiki Tiki! Jag har försökt googla fram bra recept på mat och tillbehör men hittar bara (iofs inte så bara) bra drinkrecept och recept på hawai-pizza.. Nån som har nå bra recept på mat på lager? Eller vilka smaker man ska satsa på? Vi ska grilla så nåt åt det hållet :)
Gärna typ salsablandningar, sallader, grillkryddor och liknande och kanske nåt bröd.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 222
Senast: Jerseyite
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 954
Övr. Barn Långt och ganska rörigt inlägg Hej alla. Skriver detta anonymt då jag inte vill outa mig själv eller familjen. Jag är bonusförälder...
Svar
13
· Visningar
2 361
Senast: Killaloe
·
Relationer Jag har valt att skapa en anonym användare för detta ämne. Jag har hamnat i kris, kan inte tänka klart och behöver lite utomståendes...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 386
Senast: Hemlignu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp