Till vem skulle Du lämna Din häst på foder?

Ja, den tanken är god.
Mycket god.
Tyvärr är det inte så centralt där jag har min pålla idag, tror inte att det kryllar av intresenter där ute...
De som har hört av sig har bott mellan 3-20mils avstånd...
Fast de som var längst ifrån bor desto närmare mina föräldrar! Och det passar minst lika bra, för de kan också kolla till så att allt ser bra ut!
Har beställt kontrakt.
 
Inte_Ung skulle få maran utan att tveka.

I övrigt så vet jag inte riktigt. Det är svårt att lämna ut pärlan. Förmodligen så kommer jag att lämna ut henne om några år då jag vill att hon ska tävlas högre klasser ponny och då har jag en känsla av att det lättaste sättet är att just lämna ut henne.

Referenser från personer JAG känner är viktiga men står hon nära så kan jag tänka mig att först låna ut månadsvis och sen när jag ser att det fungerar, skriva kontrakt på längre tid.

Jag har bara haft på foder själv och då från personer jag känt sedan innan.
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 494
Senast: Ramona
·
Hästvård Hej! Jag vet inte om detta är rätt ”ämne” att lägga diskussionen i men chansar ändå och hoppas på många kloka och bra svar. Jag har ett...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: Lovisa.E
·
Ridning Ska ev få hem ett 8 årigt sto som är insutten men i skritt och lite trav. Inte så mycket mer än så. Mycket arbetad från marken, snäll...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
10 921
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 361
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp