Bukefalos 28 år!

Tips på soffa?

N

NiraK

Skulle behöva en enkel,stilren tvåsits-soffa.. Vill ha en lite stramare modell.. Nån som har nåt bra tips?
Helst billig/prisvärd..

Nirak
 
Sv: Tips på soffa?

fick inte du en ganska dyr soffa av dina föräldrar? :p
fast iofs kanske den inte får plats längre..

kolla på ikea :p
 
Sv: Tips på soffa?

Svårt när man inte vet vad prisvärd betyder, men mio har en del som jag anser rätt stilrena, t ex Cortina (3-sits 9000), Street (2-sits 11000), Monza och Today (2-sitsare från 4500 och uppåt beroende på val av tyg/läder, ben etc).
 
Sv: Tips på soffa?

Ja den är kvar i min gamla lägenhet! Det kostar mer att skicka den hit med flyttbil än vad det kostar att köpa en ny :p

Tack för tipsen, ska kolla dessa!

Nirak
 
Sv: Tips på soffa?

Today från Mio är supersnygg och man kan välja tyg, färger,skinn och form på armstöd och ben. Och överkomligt pris :)
 
Sv: Tips på soffa?

Hur billig?
Rusta har något "fyrkantigt" i svart skinn(?).
Kostar säkert inte så många kronor.
Prisvärt? det vete sjutton.
 

Liknande trådar

Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
593
Senast: Åsa A
·
Skola & Jobb Hej kära bukare, Jag vill utbilda mig vidare inom grafisk design efter sex år på universitetet. Jag har inget csn kvar på...
Svar
3
· Visningar
542
Senast: LovingLife
·
Fritid Huxflux ska jag på julbordskonsert första gången i mitt liv och Helsingborg av alla ställen. Ska se Martin Rolinski :love1: med Tess 🤩...
Svar
6
· Visningar
438
Senast: jemeni
·
  • Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 004
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp