Tomteland! *ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
hemlig röstar på cirkus - jag tror hon grundlurat mig i sin godförklaring av Mammas.

Du har fel!
Ferrari har också fel angående mig

Om ni läser varför jag godförklarade Mammas, det var inte helt lättvindligt - men utifrån min roll så vågade jag göra det, nej jag har inte siat någon, men jag kunde verkligen inte få henne till ond iom hennes röständring, den hade inte gagnat onda om hon vore ond. Däremot om hon vore god så var den rimlig,
 
Den jag tycker jag har absolut sämst koll på är Araminta, hon var inte med och teoriade igår - hon kom inte med någon efter-röst (det tycker jag är kanske är ett tecken på att hon vill flyta under radarn och helt enkelt inte synas.

Är det standard att man gör det? :o I så fall har jag missat det. Har mest uppfattat kommentarerna som att jag ska visa hur jag tänker, vilket jag tycker att jag gjort, inte som att jag bör lägga en regelrätt röst :confused:
 
Är det standard att man gör det? :o I så fall har jag missat det. Har mest uppfattat kommentarerna som att jag ska visa hur jag tänker, vilket jag tycker att jag gjort, inte som att jag bör lägga en regelrätt röst :confused:

Minns inte vad som gäller i denna lek men nyligen började det införas att man ska lägga en röst i efterhand, dock tycker väl jag att det inte säger ett smack ändå när det redan är avgjort.
 
Om du är god så är nog Ferrarin ond så hon har nog "rätt" i så fall :p

Hmmm. Ja så kan det vara. Jag hade två alternativ till varför hon kunde veta att Mammas var god. Och då är det nog det andra.

Så lyan borde vara Araminta, Idahoe, Ferrari och troligtvis bumpo
 
Är det standard att man gör det? :o I så fall har jag missat det. Har mest uppfattat kommentarerna som att jag ska visa hur jag tänker, vilket jag tycker att jag gjort, inte som att jag bör lägga en regelrätt röst :confused:

Jag läste det du skrev i efterhand om hur du hade tänkt så jag tyckte det var ok. /LL
 
Minns inte vad som gäller i denna lek men nyligen började det införas att man ska lägga en röst i efterhand, dock tycker väl jag att det inte säger ett smack ändå när det redan är avgjort.

Jaha! Det har jag aldrig varit med om. Och jag håller nog med dig om att det hade blivit väldigt märkligt. Å andra sidan gör det det svårare att smyga med genom att "glömma" rösta.
 
Oj vad händer här?

Jag vet ju min roll men är osäker på övriga. Så för att rädda mig själv ändrar jag:
Idahoe ändrar röst till cirkus
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 249
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 038
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 241
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp