Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vill du betala mina med? ;)

Hade jag kunnat så hade det inte varit helt otänkbart faktiskt :)

Nu är det inte så att jag tycker att det är kul att betala räkningar, det är snarare så att jag på nåt sätt är väldigt tacksam att det funkar att betala räkningar månad efter månad och att det även funkar med någon oförutsedd kostnad då och då. Jag är inte rik och kommer högst troligt aldrig bli det heller, men jag klarar mig fint ändå och det känns så otroligt skönt :bow:
 
@astronaut - :rofl::rofl:.rofl: :D
Jag måste göra något fel! Får typ aldrig synliga svettfläckar eller träningsvärk! :eek:
Kände av vaderna efter Step-up:en men inte ens Gs + Ba ger träningsvärk :(
 
Just do it! ;)
(Det är ju därför jag bara går på pass, då har jag dag, tid och instruktörer som bråkar på mig :rofl: maskiner är ju typ dötråkigt :D )

Men jag har inte instruktörer som är på mig och har väldigt svårt att ta mig ensam till gymmet. Just nu var ju stallet ett ställe jag inte hade problem med att ta mig ensam dit men nu när Lillen är avlivad så har jag ju inga ärenden just nu där.. men det kommer komma en ny häst i mitt liv i september eller oktober igen :love:
 
Men jag har inte instruktörer som är på mig och har väldigt svårt att ta mig ensam till gymmet. Just nu var ju stallet ett ställe jag inte hade problem med att ta mig ensam dit men nu när Lillen är avlivad så har jag ju inga ärenden just nu där.. men det kommer komma en ny häst i mitt liv i september eller oktober igen :love:
Jag har 5-7 st :eek:
Jag förstår :(
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
403
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
860
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 075
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp