Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Trött och seg. Men fick fyndat en speldator till dottern som sålde sin surfplatta för att köpa en dator som klarade sims.
Och nu fick jag tag i en. Så glad så.
På måndag blir det till att åka och handla och fylla på lite förråd av bröd och kött och lite fisk.
I helgen ska jag sätta upp hundens staket så hon kan få gå ut. Ska bli skönt för henne
 
Tjihoo! Jag har en följare på nya bloggen! Hahaha :rofl:
Och...alltså...jag.vill.ha. dessa!

20157240253195701152757_sbig.jpg
 
Jag är fortfarande trött efter bion + varit social i onsdags. :( Trött i hjärnan och ont i ryggen (satt ju still i 1,5 timme). Inte promenerat på tre dagar nu. I går gick jag runt kvarteret och idag bara till COOP och hem. Trött.
 
Mår ganska pissigt i dag :down: Känner mig låg och helt vilse :(
Har fått en del gjort men tog mig inte till jobbet och vet inte om jag tar mig dit i morgon heller. Det var länge sen det kändes såhär... :(
Å andra sidan har jag slarvat eller faktiskt helt glömt bort att ta mina tillskott under en ganska lång period igen.... :banghead:

(@_husmusen_ :angel: ;) )
 
Hur fyller man i kassakort när man jobbar deltid men har semester? Ska Jag fylla i sysselsättningsgrad plus fylla i semester eller ska jag bara fylla i semester? (Det står att det inte stämmer överens med deras uppgifter om jag bara fyller i semester.)

Och ska jag fylla i mån-sön trots att jag bara jobbar mån-fre? ( står att det saknas info om lör och sön om jag inte fyller i där också.)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: escodobe
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
892
Senast: lil-sis
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
23
· Visningar
1 281
Senast: Bison
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
547

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp