Tråd för värdelöst vetande del 35

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det regnar och regnar så jag kollar izombie. En ny serie
Katten ligger på mig och hunden i fåtöljen.
Kaninungen har åkt tillbaka idag pga grava bettfel, känns tragiskt pga att han var så framåt och go.
Men för dyrt att fixa och med för dålig prognos.
Är lite rått inne så funderar på att tända en brasa kanske
.
 
Hade så sjukt kul på Bj:n igår att jag tappade tekniken vilket resulterade i att nacke och bröstrygg tog stryk så på fm vaknade jag med migränliknande huvudvärk, fick ta värktabletter för första gången på flera månader.
Somnade om, vaknade av att någon skrev på fb "var det bara jag som fick ont i ryggen av passet igår?"
- Näe, min rygg är ok, nacke och huvud däremot... :crazy:

Nåja, på´t igen på onsdag - det har jag lovat så då ska jag terapias :eek:
 
Trodde mitt Åhlénspresentkort gick ut nu i augusti men det visade sig gälla till juli 2017! :eek:
Vann det för två år sen och läste då att det är giltigt i två år.
Är 99,99 % säker på att förra gången jag kollade så stod det giltigt till ett datum i augusti 2015. Kanske de förlängt giltighetstiden på korten...?
 
Trodde mitt Åhlénspresentkort gick ut nu i augusti men det visade sig gälla till juli 2017! :eek:
Vann det för två år sen och läste då att det är giltigt i två år.
Är 99,99 % säker på att förra gången jag kollade så stod det giltigt till ett datum i augusti 2015. Kanske de förlängt giltighetstiden på korten...?
Dom förlängs vartefter man använder dom.
 
@Fan of Bill - samma här, rent nöje denna månad när förra månadens uteblivna boendetillägg kom retroaktivt nu :D Och så hade jag bara två räkningar nu som jag inte lyckats betala - de andra fick jag undan när det kom retroaktivt på busskort + träningskort :banana:
Ska fira med en vaniljlatte och skvaller senare :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag hittade ingen tråd om snorkling men hoppas att det finns massa bukefalister som har det som hobby och kan komma med massa tips om t...
Svar
11
· Visningar
396
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
853
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 073
Senast: Glimra
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
486

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp