Träff på nya året! (Uppsalaträff igen)

Ninnurur

Trådstartare
Vi hade så trevligt sist ju så vi vill ses igen! Vi i det här fallet är @Cattis_E och jag :p Så, vi föreslår att vi går ut och äter igen 11e eller 12e. Önskemål finns om thai, och även om den inte ser mycket ut för världen så är Ahaanthai ett av de bästa thaiställena som finns i Mälardalen. Det ligger också ca 100m från min lägenhet så vill man se den så går det bra, om det nu blir där :D

Så gänget, häng på nu! :)
 
Jag röstar ju får Thai dådå ;)
Kan från 18 fredagen och lördagen borde vara något liknande eller ev. tidigare.
Ska kolla på Malva & Fionas första programridning på Värmdö på dagen ;)
 
Just då så är jag redan dubbelbokad.
Men någon kanske vill hitta på något på kvällen den 6/12 eller 7/12?
Då så är jag i Uppsala.
 
Jag har inget bokat men byter schema och börjar jobba på morgonen den 13e.

Så båda dagarna är lika "dåliga" :p
 
11:e funkar för mig, lillkillen har träning till19, så jag behöver dra så jag kan möta upp honom. Eller om det blir ett jättelätt ställe för honom att ta buss till.
 
Vi gör en lista väl?
11/12, ska vi ta kl. 17.30 så kan ni få drälla in i etapper till 18.
Cattis_e
Ninnurur
Kamomilla
Bengall (ev)
 
Jag har tyvärr blivit av med barnvakten :( syrran snodde den. Vill inte sätta mamma ensam med tre barn.
 

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 056
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 003
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp