Träff på nya året! (Uppsalaträff igen)

Hade varit kul att hänga på! Men kan dock inte.
Men kan iallafall intyga att Ahaanthai har den absolut godaste thaimaten jag ätit i Sverige!

Hoppas ni får trevligt :)
 
Är det någon som varit på denna restaurang nyligen och kan svara på om det luktar mycket kokosmjölk i lokalen eller inte? Vill så gärna träffa er och rider lektion redan 13:30, så jag bör hinna. :)
 
Är det någon som varit på denna restaurang nyligen och kan svara på om det luktar mycket kokosmjölk i lokalen eller inte? Vill så gärna träffa er och rider lektion redan 13:30, så jag bör hinna. :)
Jag kan kanske hinna gå förbi imorgon :) men du kan väl testa? Om det inte funkar så tar vi take away och går hem till mig?
 
Ja, grejen är att jag vill ju inte sabba för alla andra genom att sitta och hulka vid bordet liksom... ;)

Från mig som kan sitta och äta till dissektionsfilm så skulle hulkande inte vara så farligt, men jag skulle tycka det vore trist om du for illa av att vara med oss :cry:
 
Har vi sagt vilken tid?

Jag jobbar hur som helst till 15. Äter vi hos Ninnurur känner jag inget behov av klädbyte :D
 
Har vi sagt vilken tid?

Jag jobbar hur som helst till 15. Äter vi hos Ninnurur känner jag inget behov av klädbyte :D
Tror vi sa 18?
Tycker inte du behöver klädbyte oavsett om vi äter där?
Kan vi bestämma kvickt att/om vi ska äta på restaurangen eller ej? Måste se om vi ska boka bord..
 
Korrekt lista på er som tänker komma?
Ahaanthai 9/1
Cattis_e
Inte_ung + 3 (dottern + 2 hemliga singelmän)
Lil-Sis
Ninnurur
Kamomilla
Ev. Houdinie?

http://www.ahaanthai.com/

Så kan jag väl passa på att fråga @Houdinie behöver vi andra tänka på att inte ta något med kokosmjölk då? T.ex. Thai red curry? Kan ju vara bra att veta i förväg ;)
 
Angående var vi ska äta - hos mig finns soffa som man kan sitta 5 i om man inte är rädd för närhet, iaf 5 stolar/pallar och fler snöiga stolar på balkongen. Bord blir ju lite svårare. Soffbordet går att få ut i typ 0,6*1,5 m, köksbordet såklart större men det kräver ommöblering :D Så står ni ut med det kan vi äta hos mig.

Lägger in en karta också, den röda pluppen är restaurangen, det finns några parkeringar utanför. Det lila sträcket är en stor gratisparkering vid kortänden av Österängens IP. Det blå sträcket är vägen hem till mig, mitt hus är markerat blått (Norrtäljegatan 33). Det är gratis att parkera på gatorna runt mig och ett kvarter upp mot centralen, från Torkelsgatan och uppåt C så kostar gatuparkeringen.
2a277733668beafa594c2855eecfb496e786b321.png


Jag överlämnar till er att avgöra hur vi gör ;)
 
Så kan jag väl passa på att fråga @Houdinie behöver vi andra tänka på att inte ta något med kokosmjölk då? T.ex. Thai red curry? Kan ju vara bra att veta i förväg ;)
Ni behöver inte ta hänsyn till det, enstaka rätter är inget problem, men i många thairestauranger luktar det starkt av kokosmjölk ända ut på gatan.
 
Angående var vi ska äta - hos mig finns soffa som man kan sitta 5 i om man inte är rädd för närhet, iaf 5 stolar/pallar och fler snöiga stolar på balkongen. Bord blir ju lite svårare. Soffbordet går att få ut i typ 0,6*1,5 m, köksbordet såklart större men det kräver ommöblering :D Så står ni ut med det kan vi äta hos mig.

Lägger in en karta också, den röda pluppen är restaurangen, det finns några parkeringar utanför. Det lila sträcket är en stor gratisparkering vid kortänden av Österängens IP. Det blå sträcket är vägen hem till mig, mitt hus är markerat blått (Norrtäljegatan 33). Det är gratis att parkera på gatorna runt mig och ett kvarter upp mot centralen, från Torkelsgatan och uppåt C så kostar gatuparkeringen.
2a277733668beafa594c2855eecfb496e786b321.png


Jag överlämnar till er att avgöra hur vi gör ;)
Men nu har du ju avslöjat dig :eek:
 

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 066
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 004
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp