Träff på nya året! (Uppsalaträff igen)

Ska vi chansa på att restaurangen har plats? Och så gå hem till Ninna om den inte har det?
Känns lite svårt med bordsbokningen annars, man kan ju inte kanske boka ett bord..
Den som är först får försöka känna av lukten åt @Houdinie, bäst vore det väl om det lyckades vara h*n själv då ;)
 
Jag hade tänkt komma, om jag får. ;)

Korrekt lista på er som tänker komma?
Ahaanthai 9/1, kl. 18:00
Cattis_e
Inte_ung + 3 (dottern + 2 hemliga singelmän)
Lil-Sis
Ninnurur
Kamomilla
BengallEv. Houdinie?

http://www.ahaanthai.com/
 
2a277733668beafa594c2855eecfb496e786b321.png

Är inte det typ nära Huset?
 
Ska vi chansa på att restaurangen har plats? Och så gå hem till Ninna om den inte har det?
Känns lite svårt med bordsbokningen annars, man kan ju inte kanske boka ett bord..
Den som är först får försöka känna av lukten åt @Houdinie, bäst vore det väl om det lyckades vara h*n själv då ;)

Jag tror det löser sig :-)
 
Ahaanthai 9/1, kl. 18:00
Cattis_e
Inte_Ung + 4 (dottern + son+ 2 hemliga singelmän)
Lil-Sis
Ninnurur
Kamomilla
Houdinie
Bengall
 

Liknande trådar

Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 073
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
Hundhälsa Så. En granne i porten bredvid mig har skaffat hund. En ung och redan gigantisk bullyhane som jag och min hund mötte för första gången...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
22 004
Senast: Sel
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 768
Senast: Saeta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp