Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

På vilket sätt då?

Jag trodde du skulle vara yngre och mer gåpåig och lite mer av ett rivjärn och således "ta mer plats" :o

Du var ju både äldre än jag föreställt mig och så lugn och kändes för mig lite småförsynt :laugh: Vilket jag menar positivt ;)

Ser alltså fram mot att träffas igen nån gång :bump:
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Jag bildar aldrig någon uppfattning om en person förrän jag träffat den personen. Den enda jag träffat och känner sen flera år tillbaka är gnist och så hade jag hela klanen med mig.. dvs familjen, brorsöner och hör och häpna ett ex. Från oss kom vi 9st personer + 6 hundar. Och vi hade planerat komma 3 personer + 5 hundar. Så det var lite tufft att pussla ihop träningen med att se till att tonåringarna och pappsen verligen såg efter lillkillen som fyllde 2 år igår.
allabilder1262.jpg

Tjejerna som var med är jättetrevliga och det var bara synd att jag inte var i form och kunde visa mitt glada jag fullt ut. Så gnisr! Det får lov till att bli repris!
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Härliga bilder, dock ett litet faktafel, Leon är en Berger des Pyrénées à face rase.
;)
 
Sv: Träffen - Lista, info & aktivitetsförslag

Det är rätt så många som har tillgång till albumet = viktigt att det står rätt tycker jag :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 958
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 170
Senast: Hedinn
·
Äldre Välkomna till årets första officiella ESC tråd! :banana::banana::banana: För er som inte vet vad ESC är, så är det förstås Eurovision...
2 3
Svar
43
· Visningar
1 643
Senast: corzette
·
Avel Då är det snart dags för Herning, som visas på clipmyhorse. det blir mycket att titta på :) Wednesday, 08.03.2017 17:00 - Arena M...
Svar
2
· Visningar
791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp