Träningskoner

T

Trampe

:confused: Någon som vet var man kan få tag i billiga koner som man kan använda i paddocken till slalom mm. Har sett det på Hööks men vet någon nånannanstans?
Tack för svar! :bow:

M

mizz_perfect

Sv: Träningskoner

385:- är det styckepris? :eek: :eek: :eek: är dom inte kloka!

jag är ute efter sånna körkoner men det måste väl finnas billigare? någon som vet eller har köpt sådana till billigare pris?

M

mannis

Sv: Träningskoner

Jag har köpt på Eko:- förra året. Tror jag betalade 19 kr stycket. De var ganska höga. De fanns i gul, blå och grönt. Hittade de på leksaks avdelningen vid sommarleksakerna.

Liknande trådar

Utrustning Hjälp mig buke! Förra sommaren råkade jag köra på en stor sten och förstöra fälgen (heter det så) på ena hjulet på min transport...
Svar
12
· Visningar
413
Senast: sorbifolia
·
Utrustning Hej! Är det någon som vet vart man kan få tag i en sån här vojlock med fluff runt? Har letat runt massor men hittar varken begagnat...
Svar
3
· Visningar
385
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! Vi har renoverat vår dalavagn och dekalen där det står ”DALAvagnen” har försvunnit, har googlat hur länge som helst efter vart man...
Svar
6
· Visningar
569
Senast: Marty
·
Ridning Hej, min medryttarhäst vägrar att gå framåt ibland. Han är en 13 årig c-ponny valack. Har varit medryttare på honom i ca 4 månader nu...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 427
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar