Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen tillbaka! Hopp i ett par flip-flopps nuSka läsa ikapp om eran träning sen
Är klar med min vandring, det har varit runt 27 grader varje dag, väldigt utmanande att gå så långt med packning i den värmen
Visa bifogad fil 171603
Haha det låter bra tycker jag, då har jag gjort 140 chins idagFick höra häromdagen att en chin för en kvinna motsvarar 10 chins för en man, med hänsyn till vikt och generell muskelstyrka i överkropp, på nån slags genomsnittsmänniska då förstås. Det tänker jag leva på för evigt och alltid när jag tränar med sambons närmsta kollegor, de har nämligen bestämt att varje dag (gärna fler gånger om dagen) ska de ner till träningsmattan och göra 10 chins. Med andra ord har jag gjort motsvarande 180 chins (med gummiband förvisso) idag![]()
Låter superrimligt efter vandringen!Är inte alls sugen på börja träna igen
Min kropp känns fortfarande lite sliten, har bokat in massage imorgon så jag hoppas det ska hjälpa lite, så kanske jag tar tag i det i mitten av nästa vecka igen.
Är inte alls sugen på börja träna igen
Min kropp känns fortfarande lite sliten, har bokat in massage imorgon så jag hoppas det ska hjälpa lite, så kanske jag tar tag i det i mitten av nästa vecka igen.