Mineur
Moderator
Sjukt imponerad över att du skrev detta kl 04:58 (det kanske var 05:58 svensk tid iofs, men faktum kvarstår), jag hade ALDRIG klarat av att träna så tidigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sjukt imponerad över att du skrev detta kl 04:58 (det kanske var 05:58 svensk tid iofs, men faktum kvarstår), jag hade ALDRIG klarat av att träna så tidigt!
Tackar tackarSjukt imponerad över att du skrev detta kl 04:58 (det kanske var 05:58 svensk tid iofs, men faktum kvarstår), jag hade ALDRIG klarat av att träna så tidigt!![]()

Vilken lyxig utsikt!Idag var kroppen ordentligt återhämtad och jag fick en jättehärlig runda på 8 km i skogen längs med havet. Avslutar veckan på 51 km. Visa bifogad fil 188013
Ja, underbar!Vilken lyxig utsikt!
Man klarar mer än vad man tror, heja!I morgon ska jag och maken springa 7km (han följer ett program). Helt klart över min comfortzone.
Såg inte detta när jag svarade på det första. Men jättebra gjort.Det blev inte 7km längs kanalbanken som var tänkt. Maken kom på att han ska springa Lidingöloppet och då ändrades upplägget. Han skulle springa 8km i backig terräng. Den där jäkla Fålehagen igen.
Jag klarar ju inte 3km-slingan där utan att gå.
Jag sprang 5km iaf. Och körde min egna slinga. Blir absolut en hel del backar. Men inte de där som lutar 90 grader eller är jättelånga. Men visst kändes det som att jag hade för små lungor emellanåt.