Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Planerat långpass med min kompis idag, inte sprungit såhär långt på ÅR!
Fortfarande träningsvärk i benen efter söndagens pass så det var inte optimaltmen är suuuupernöjd!
Visa bifogad fil 187805
Heja! Bra snittpuls!
Har du druckit vätskeersättning efter tävlingen och inte bara vätska? För missar man det så blir man väldigt matt och urlakad.Jag fick massor av återhämtning i helgen men känner mig fortfarande helt tömd på energi. Gick runt som en zombie igår men lyckades ändå sparka iväg mig till ett styrkepass med överenskommelsen att om jag inte mådde bättre efter uppvärmningen så skulle jag gå hem. Istället blev det så att träningspasset samt timmen efter var den enda stunden på hela dagen då jag kände mig vid livJätteskönt såklart, och det var ett väldigt roligt pass på många sätt (fokus knäböj och RDL), men jag hade ju helst sett att känslan av "mer levande än död" höll i sig lite längre än så...
Ja ja, det verkar i alla fall inte röra sig om någon slags förkylning eller så, så jag får väl vara glad för det! Kanske drar iväg på kvällens bänkpress-pass också om andan faller på, och sedan blir det veckans favoritpass (olympiska lyft, fokus frivändningar) på onsdag morgon![]()
Nej, det hade jag inte alls koll på men det kan ju förklara ett och annat! Drack typ 1,5 liter vätskeersättning på tävlingsdagen och lika mycket dagen före, men dagarna efter återgick jag till vanligt vatten. Attans då, varför var det ingen (syftar alltså här på de jag tränar med) som påpekade det innan?!Har du druckit vätskeersättning efter tävlingen och inte bara vätska? För missar man det så blir man väldigt matt och urlakad.
Åh det är den bästa löpningen av alla tycker jag! Jag älskar att springa när man är på resa och upptäcka omgivningen! Man får ett helt annat intryck och kommer nära lokalbefolkningen på ett helt annat vis.Sprang 6km i Berlin för ett par dagar sen. Roligt sett att se staden på.
Idag sprang jag 3,5km, men i lite snabbare tempo än vanligt.