Varit aktiv med promenader, ridning och skogsarbete under helgen
I morse var det gym innan jobbet igen och på lunchen blir det långpromenad. Ikväll ska jag köra in några kärror ved och fixa stallet. Så stegmålet lär uppfyllas lätt också.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En 2a på 60 kg idag vilket är PB, jag siktar nu mot 70 kg långsiktigt. Möjligtvis har jag faktiskt tagit 65 kg vid något tillfälle men det måste vara minst sju år sen och finns inte antecknat någonstans så räknar 60 som mitt PB Riktigt gött pass!
Pulsen får sig en omgång nu när jag börjar med 10min löpning istället för 6min crosstrainer.
Men roligare är det. Blir också mer sliten iofs, så marklyften var...tunga.
Men eftersom planen inte är att springa snabbare eller längre - så vänjer sig kroppen nog tillslut.
Benpass med bonusbänk idag.
Måste ge min ländrygg och mage lite kärlek märker jag, kanske kan knöla in det i överkroppspassen.
Har även blivit ordinerad wall slides och någon axel-stretch (den senare fanns inte i appen, men gjorde den mellan set) av fysio för min rygg. De är SJUKT jobbiga
Står och flåsar som en galning under tiden. Väldigt bra dock.
Visa bifogad fil 180172
Egentligeen, är bara lite nervös att jag ska strunta i den dåDu kan inte ta löpningen efter?jag kör aldrig cardio innan styrka just för att jag vill ha kvar all kräm till styrketräningen!
Egentligeen, är bara lite nervös att jag ska strunta i den då
Och risken för noll uppvärmning
Men kanske kan göra stretcharna jag gör vanligtvis och sen bara lägga på ett par set lätta mark till iofs?
Måste ju inte vara så blodigt.
Iofs inget att förlora på att kolla hur det känns!Låter som den uppvärmingen jag kör, tycker den funkar fin fint! Men allt är ju individuellt![]()
Tog mig till gymmet och det kändes helt okej när jag väl var där.Fick ont i ryggen och typ höftböjarna imorse vid morgonfodringen. Undrar om det är delay onset muscle soreness?
Känns mer som när jag får febervärk i musklerna än "ont".
Hoppas det ger med sig mer mer alvedon då det är gym i eftermiddag.