Tog en ”spännis/formbild” efter också. Lite kul att man ser lite muskler ändå
Och att man klarar bygga det även i ett litet hemmagym i källaren.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt!!Tog en ”spännis/formbild” efter också. Lite kul att man ser lite muskler ändåOch att man klarar bygga det även i ett litet hemmagym i källaren.
Visa bifogad fil 180342
Imponerande!Dagens femmilare (fyra mil cykel och en mil vandring) i ruggigt kallt väder, runt noll men hård kuling med fuktig luft direkt från havet, inte som för några dagar sen med rena vårvädret.
Smygehuk i söndags:
Det ser ju ut som sommarDagens femmilare (fyra mil cykel och en mil vandring) i ruggigt kallt väder, runt noll men hård kuling med fuktig luft direkt från havet, inte som för några dagar sen med rena vårvädret.
Smygehuk i söndags:
Ja sök! Min svägerska jobbar på ambulansen. Det verkar otroligt givande och roligt (och jobbigt såklart)Dags för marklyft! Har fortfarande träningsvärk sedan bänkpressen i förrgår men tror och hoppas att det värmer ur.
Lite ot så har jag börjat fundera på om jag kanske ska söka till ambulansen. Fystester innan anställning finnes (lite oklar utformning dock), så det är bara att lyfta på. (Är ändå lite av en win-win att jag i så fall "måste" träna pga jobbet och att jag måste träna pga roligt.)
Tänkte åka med några pass och se om det (fortfarande) känns kul. Lite läskigt att börja jobba med sjuka vuxna istället för sjuka barn bara. Fick reda på hur fystesterna såg ut igår. Det bör inte bli problem men plankan ingick vilket är en av mina hat-övningar. (Behöver iof bli bättre på att träna core lite mer fokuserat så det är bara att börja.)Ja sök! Min svägerska jobbar på ambulansen. Det verkar otroligt givande och roligt (och jobbigt såklart)
Kommer gå kanon! Hon gick också vägen från barn-akut till ambulans.Tänkte åka med några pass och se om det (fortfarande) känns kul. Lite läskigt att börja jobba med sjuka vuxna istället för sjuka barn bara. Fick reda på hur fystesterna såg ut igår. Det bör inte bli problem men plankan ingick vilket är en av mina hat-övningar. (Behöver iof bli bättre på att träna core lite mer fokuserat så det är bara att börja.)
Blev lite ot och lite träning i samma inlägg![]()
Å, vad roligt att höra!Kommer gå kanon! Hon gick också vägen från barn-akut till ambulans.![]()