Blev mycket ben idag då jag måste byta ut en del övningar pga axeln. Men det blev ett bra pass i morse
Ska ta en promenad på lunchen och i eftermiddag är det dags för massage. Det blir "skönt".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker lårcurl är så olika mellan maskiner! Hade en på ett gym som var riktigt bra men gymet jag bytte till var jättekonstig och ingen alls go känsla.Benpass, kändes bra.
Nackövningarna från fysio gjorda också
Snaaart uppe på 100kg mark igen! Soon!
Älskar volymerna som blir med benpress
Fattar dock inte hur man gör sittande lårcurl bra alltså. Konstiga, jobbiga maskin!
Men vad göra istället? (som inte är rumänska mark).
Visa bifogad fil 180542
Benpass, kändes bra.
Nackövningarna från fysio gjorda också
Snaaart uppe på 100kg mark igen! Soon!
Älskar volymerna som blir med benpress
Fattar dock inte hur man gör sittande lårcurl bra alltså. Konstiga, jobbiga maskin!
Men vad göra istället? (som inte är rumänska mark).
Visa bifogad fil 180542
Idag var jag på mitt första Hyroxpass! Det var hårt och svettigt och kul och vedervärdigt, nu är jag död
!
Visa bifogad fil 180561
Gjorde sledpush för första gången, tror det var på 105 kg ink släde. Och farmers carry med 38 kg kettlebell i varje näve var svettigt
Men det här kan jag tänka mig att göra igen![]()
Herregud, din greppstyrka måste vara helt sjuk! (tänker alltså på 38 kg farmers carry här)Idag var jag på mitt första Hyroxpass! Det var hårt och svettigt och kul och vedervärdigt, nu är jag död
!
Visa bifogad fil 180561
Gjorde sledpush för första gången, tror det var på 105 kg ink släde. Och farmers carry med 38 kg kettlebell i varje näve var svettigt
Men det här kan jag tänka mig att göra igen![]()
Vad tråkigtBuhu, jag har tydligen retat upp min armbåge igenTror det är en kombination av att jag sover med ett barn på armen väldigt ofta plus att jag lägger för mycket vikt i händerna när jag har skivstång på ryggen. Ska ta åtminstone en veckas vila från såna övningar som kan trigga och sen se om jag kan starta upp försiktigt igen.
Nån som har tips hur man undviker att ta vikt i händerna i tex knäböj? Jag har relativt låg stångplacering skulle jag säga, om än inte full low bar.
Testa om det hjälper att inte ha tummen runt stången, och laborera med vidden på greppet för att hitta en fattning som kan funka.Buhu, jag har tydligen retat upp min armbåge igenTror det är en kombination av att jag sover med ett barn på armen väldigt ofta plus att jag lägger för mycket vikt i händerna när jag har skivstång på ryggen. Ska ta åtminstone en veckas vila från såna övningar som kan trigga och sen se om jag kan starta upp försiktigt igen.
Nån som har tips hur man undviker att ta vikt i händerna i tex knäböj? Jag har relativt låg stångplacering skulle jag säga, om än inte full low bar.
Herregud, din greppstyrka måste vara helt sjuk! (tänker alltså på 38 kg farmers carry här)
Ser ut som ett toppenpass annars!