Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den absolut värsta konditionsmaskinen, alla kategorier! Mitt gym la upp en reel för nått år sedan som blev lite viral, det visar en av medlemmarna som krigar för sitt liv på den där förbannade cykeln, superdramatisk bakgrundsmusik och så zoomar den in på displayen där hon skrapat ihop... En (1) kaloriMåndag och ny träningsvecka! Överkropp idag, enligt schemat massor av pressövningar men det funkar inte för min axel så jag modifierade ganska mycket, tog bort 3 av 5 pressövningar och la till hantelrodd.
Liggande hantelpress
Sittande axelpress neutralt grepp
Hantelrodd
Sidolyft med hantlar
Superset: core twist + diagonal fällkniv
Runda:
Det var inte snabba burpees kan jag säga
- 12 cal air bike
- 10 burpees
- 10 goblet squats med 6 kg sandboll
Den där cykeln alltså…
Det är nåt i luftenVisa bifogad fil 181671
Dagens pass! Det var jättejobbigt!
Sista setet knäböj skulle varit max reps men blev yr mellan repsen så avslutade pga det. (tema idag?@Lightzone )
Fortfarande mindre än en vecka sedan jag lämnade blod så hade säker något med det att göra.
Knäböj vare här! Snabba passet efter två dagar på jobbet. Alltså jag förstår inte hur ni som jobbar måndag-fredag dagtid orkar träna efter jobbet. (Jag har fått tvinga mig själv både igår och idag. Är dödstrött!)Visa bifogad fil 181675
Knäböj vare här! Snabba passet efter två dagar på jobbet. Alltså jag förstår inte hur ni som jobbar måndag-fredag dagtid orkar träna efter jobbet. (Jag har fått tvinga mig själv både igår och idag. Är dödstrött!)Visa bifogad fil 181675
Jag fattar inte heller och tycker det är sanslöst imponerande att träna innan eller efter jobbAlltså jag förstår inte hur ni som jobbar måndag-fredag dagtid orkar träna efter jobbet. (Jag har fått tvinga mig själv både igår och idag. Är dödstrött!)
Jag är också imponerad av er som tränar efter jobbet! Tränar jag inte innan jobbet tränar jag inte alls (förutom ridningen då)Alltså jag förstår inte hur ni som jobbar måndag-fredag dagtid orkar träna efter jobbet. (Jag har fått tvinga mig själv både igår och idag. Är dödstrött!)
Bra poäng, jag kör nog lite så också utan att vara medveten om det. Tränar till exempel väldigt sällan på helgen vilket nog egentligen är ganska konstigt eftersom det är en av mina huvudsakliga hobbies, men jag vill liksom ha helgerna till annat!Jag kör ju någon slags work hard - play hard mentalitet just nu vilket innebär att de dagar jag jobbar tränar jag oftast också. Kör in i kaklet bara och DÖR sen vid kl 20
Men de dagar då jag är ledig är jag istället heeeelt ledig, även från gymet.