Jag brukar inte hänga i den här tråden, men ni som tränar mer än jag - har ni några tips för hur man kan få upp flåset och pulsen när man har en liten bebis med sig?
Jag fixade ett eget litet 30-dagars schema för mig själv för någon vecka sedan, för att komma igång och röra på mig lite mer strukturerat (det var inte heller särskilt strukturerat, eller regelbundet, innan och under graviditeten

). Nu i slutet var det några korta crosstrainer pass inlagda, för att få till lite mer flås och puls (10 minuter är ungefär så lång tid jag räknar med att jag kan få till med saker där lillpojken inte kan hänga med, utan får ligga i vagn och sova eller "ha tråkigt"). Men, min crosstrainer var trasig och när teknikern var här för att kolla och fixa det visade det sig att felet var större än väntat, och hela maskinen ska kasseras och det kommer en ny till mig nästa måndag (som sen också ska sättas ihop).
Jag är ganska dålig på att få upp flås i promenader då jag som person mer gillar att strosa (och mina lugna strospromenader är inte inlagda här, de göra ändå), och lillkillen är för liten för att hänga med om jag skulle cykla eller springa. Vad finns det? Jumping jacks? Höga knän? Hopprep? Försöka hitta en backe där jag kan gå med barnvagnen?
Och om någon har roliga idéer för steg 2 sen tar jag gärna emot dem - jag föredrar hellre omväxling framför att göra samma saker flera gånger
Visa bifogad fil 185407
(ja, jag lägger in en liten belöning till mig själv, en miniliten splurge där jag kan köpa lite sådant som jag egentligen inte behöver

)