Sv: TREDJE Vinthundstråden!
*kl*
Nu e hon ÄNTLIGEN här
I går kväll vid 20,00 hämtade jag henne från dem som tog henne med ner till Skåne. Dem ville inte lämna henne i från sig, dem var helt nerkärade i henne
(o dem har huskys....)
När jag såg henne fick jag en chock, hade räknat med att hon skulle va större (tycker jag brukar ha koll, men tydligen inte

)
En sån go tjej, frammåt o orädd, kollade runt i huset som inget hade hänt, nyfiken och busade en stund sen somande hon på en kudde på golvet (som vi har när vi ligger o busar med sonen)
Natten då.....lite pip och gnäll, men sovit en del...jag mindre känns det som om....

men vad gör det??? Det är ju en vanesak för henne såklart, snart har hon vant sig vid att bo här.
Sonen sov i går när vi kom hem, så i morse när han fick syn på henne blev han ÖVERLYCKLIG!!!!!!!!!!!!!
Han e så glad för henne, och hon roas av honom med.....han tröttar nog ut henne lite haha. Nu sover hon under stolen när jag sitter vid datorn o skriver. Eller försöker, hon e nyfiken på när sonen leker o kör med sin traktor......men hon e duktig på att koppla av!
Hon är MKT snyggare i verkligheten än på bilderna, hennes färg e ljuvlig
Hon e ALLT jag önskat mig sen mina två chihuahua´s fick somna in. Vet att det kommer komma gråa hår pga alla hyss, MEN så lyckliga jag är, ÄNTLIGEN har jag fått en whippet.....
Bilder kommer senare när jag tagit massa fler o laddat in dem på datan!!