Tvärtom vovve?!

YorkWann

Trådstartare
:confused: Hon fullkomligt älskar raketerna, fick gå ut med henne precis vid tolvslaget (alla andra gick ju ut, och hon ville inte va kvar inne.) Hon går på bakbenen och hoppar mot himlen för att ta dem. :smirk: :crazy:
Hon är inte lika förtjust i dem som bara smäller. Hon är inte rädd, utan blir total förvirrad, man måste ju veta från vilket håll skottet kommer... :crazy:
Någon mer som har hund som gillar nyår?
 
Ha ha, det finns tydligen fler hundar som mina.

Hade oxå med mina 2 ute vid 12 slaget. Den ena är uppväxt på ett skjutfält där gammelhusse jobbade. Hon bryr sig inte ett dugg, den andra hade jag med ut för första ggn för att se vad hon sa, vet att hon inte är rädd för det iaf. Hon ville mest leka i snön. Tyckte jag var väldigt fånig som höll fast henne i snöret.

Tycker så synd om alla dessa hundar som mår så dåligt vid påsk & nyår.

Vi kan skratta oss lyckliga över våra fyrbenta vänner.
 
Min hund bryr sig inte ett dugg när det gäller raketer,smällare och åska.

Hon låg och sov i sina sötaste drömmar vid tolvslaget.
 
Mina jyckar var totalt orädda för raketer och smällare :(....

... tills en gång vi gick ner vid bålet 1 maj för att titta på brasan och en J*vla unge slängde sådana där pangande smattrande grejer rakt på hundarna. :crazy: :devil: :devil:

Så nära har nog aldrig en unge varit att hamn i sjön 1 maj.Hur uppfostrar folk sina barn idag?Min dotter skulle aldrig komma på tanken att göra något så dumt! :devil: :devil:

Var tacksamma att ni har orädda hundar! ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 075
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 210
Senast: Red_Chili
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Dejtingtråden del 37
  • Glass

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp