Ulvlek: Kampen om semestern

Fast jag kände att det blev ett drev efter mig och reagerade på det, sen var det trist att det var lobbyisten som rök, jag tyckte egentligen att @LenaH var skummare men för att rädda mig själv var jag tvungen att rösta på Artline. Men det droppade in många röster där och lite skumt var det allt.
Det stod mellan dig, @hemlig och @Ferrari för mig men jag tyckte din röst var skummast.:p

Jag hann inte se att det kom fler röster på dig faktiskt. :o
 
DL1

Ferrari röstar på bollen_

Snurrfian röstar på Lobelia
hemlig röstar på Snurrfian
21.09 Idahoe röstar på Mirtai

21.13 Artline röstar på Idahoe
21.16 Mammas röstar på Hedinn
21.16 Hedinn röstar på Idahoe
21.22 LenaH röstar på Snurrfian
21.23 cirkus röstar på Artline
21.23 Lobelia röstar på Mammas
21.25 Sasse röstar på Artline
21.27 Mirtai röstar på Artline
21.28 Artline röstar på snurrfian
21.28 Qitis röstar på Artline
21.29 Snurrfian röstar på Artline

@bollen__ och @Madalitso missar


Målar lite
 
Fast jag kände att det blev ett drev efter mig och reagerade på det, sen var det trist att det var lobbyisten som rök, jag tyckte egentligen att @LenaH var skummare men för att rädda mig själv var jag tvungen att rösta på Artline. Men det droppade in många röster där och lite skumt var det allt.





q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
 
På mobilen så det blir lite snabbt från minnet men regaerar såhär spontant på att ingen (?) plockar upp @Mammas tanke om @qitis och min eventuella vink till lyan. Liksom DL1. När jag läste det inlägget och såg att jag fått en röst tänkte jag att jag nog inte ens var levande när jag snabbläste ikapp.
 
q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
Fast det gick nog såpass snabbt att det är svårt att säga om @Snurrfian han kolla upp.
 
Ferrari röstar på bollen_
Snurrfian röstar på Lobelia
hemlig röstar på Snurrfian
21.09 Idahoe röstar på Mirtai

21.13 Artline röstar på Idahoe
21.16 Mammas röstar på Hedinn
21.16 Hedinn röstar på Idahoe
21.22 LenaH röstar på Snurrfian
21.23 cirkus röstar på Artline
21.23 Lobelia röstar på Mammas
21.25 Sasse röstar på Artline
21.27 Mirtai röstar på Artline
21.28 Artline röstar på snurrfian
21.28 Qitis röstar på Artline
1.29 Snurrfian röstar på Artline

Om man tittar på tiderna på röstningen så kan jag tro på @Snurrfian att hon inte hann se de andras röster på Artline. Det kom liksom fyra röster där på lika många minuter, varav den ena en minut innan snurris la sin egen röst där. Så antingen är snurris ond och hängde på ett drev, eller väldigt god och behöver vara kvar för att inte onda ska vinna.

Tycker dock alla andra röster som föll in på Artline så fort är lite skumma. Första DL och allt...
 
F ö så reagerar jag nog lite så här i efterhand på att inte @Lobelia reagerade mer på @Snurrfian s röst på henne?

Och behöver läsa mer om jag överlever.
Ja det är konstigt också. Hon kanske inte behövde oroa sig?
Jag vet inte varför @Lobelia inte reagerade starkare, men för mig var det mest en röst för att säkerställa att jag röstade, jag lyckades komma in med 5 min tillgodo men det hade lika gärna kunna slutat med att jag kom in fem minuter efter DL och det hade varit trist.
 
q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
Alltså, de andra rösterna på Artline kom exakt samtidigt som jag själv försvarade mig och la min röst. Knappast skumt.
 
q brukar ha en jäkla bra radar för när Art är ond - missade grovt och följde med drevet - SKUM
Snurrfian la sin röst på art när det låg 4 röster där redan, hon la sistarösten - konstigt och rent onödigt - känns inte synkroniserat om hon är i lyan - då hade den rösten varit onödig.
Mirtai och Sasse - mmmmm ja alltså känns som lite olika. Den ena har teoriat på - den andra not so much.
Tänker lite samma. Har man tidsbrist och inte hinner läsa/teoria ordentligt (som jag uppfattat det), så lägger man väl inte en avgörande röst? Tänker på qitis och Mirtais 3:e och 4:e-röster främst. Dålig teori köper jag, men nog brukar man som god undvika att avgöra om man inte har ordentligt med kött på benen?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 188
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 430
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 781
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp