Ulvlek: Kampen om semestern

Ferrari röstar på bollen_
Snurrfian röstar på Lobelia
hemlig röstar på Snurrfian
21.09 Idahoe röstar på Mirtai

21.13 Artline röstar på Idahoe
21.16 Mammas röstar på Hedinn
21.16 Hedinn röstar på Idahoe
21.22 LenaH röstar på Snurrfian
21.23 cirkus röstar på Artline
21.23 Lobelia röstar på Mammas
21.27 Mirtai röstar på Artline
21.28 Artline röstar på snurrfian
21.28 Qitis röstar på Artline
21.29 Snurrfian röstar på Artline

@bollen__ och @Madalitso missar
Alltså jag har faktiskt också röstat :p
 
DL1

Ferrari röstar på bollen_

Snurrfian röstar på Lobelia
hemlig röstar på Snurrfian
21.09 Idahoe röstar på Mirtai

21.13 Artline röstar på Idahoe
21.16 Mammas röstar på Hedinn
21.16 Hedinn röstar på Idahoe
21.22 LenaH röstar på Snurrfian
21.23 cirkus röstar på Artline
21.23 Lobelia röstar på Mammas
21.25 Sasse röstar på Artline
21.27 Mirtai röstar på Artline
21.28 Artline röstar på snurrfian
21.28 Qitis röstar på Artline
21.29 Snurrfian röstar på Artline

@bollen__ och @Madalitso missar


Men nu då??!?!?!? :banghead:
 
Uppdatering!

Det finns en osynlig gräns i hur mycket man får försöka smyga omkring och påverka de olika sidorna med sina åsikter. Tyvärr insåg inte Artline detta i tid utan gjorde sig obekväm med lite för många personer, hennes uppdragsgivare bestämde sig helt enkelt för att sparka henne.

Artline var Lobbyisten

NattDL 22.00
 
Uppdatering!

Det finns en osynlig gräns i hur mycket man får försöka smyga omkring och påverka de olika sidorna med sina åsikter. Tyvärr insåg inte Artline detta i tid utan gjorde sig obekväm med lite för många personer, hennes uppdragsgivare bestämde sig helt enkelt för att sparka henne.

Artline var Lobbyisten

NattDL 22.00
:crazy: Det var ju mindre bra och himla trist för @Paddington att den nya rollen försvann direkt. Vad skulle du på mig och göra @Artline :meh: :D
 
Uppdatering!

Det finns en osynlig gräns i hur mycket man får försöka smyga omkring och påverka de olika sidorna med sina åsikter. Tyvärr insåg inte Artline detta i tid utan gjorde sig obekväm med lite för många personer, hennes uppdragsgivare bestämde sig helt enkelt för att sparka henne.

Artline var Lobbyisten

NattDL 22.00
Men jisses @Artline, varför skrev du som du gjorde? :p
 
Det stämmer, även onda fén och fackföreningens förmågor försvinner. Bara ulvarna och ängelns förmågor som är kvar.

Går tillbaka för att kolla hur det blir, vill bara ha ett klargörande, ulvarnas förmåga att äta kvarstår men deras drällrad försvinner va? Iom att den enda infon som finns är ängelns beskydd känns det skevt om de får veta det varje natt?
 
Går tillbaka för att kolla hur det blir, vill bara ha ett klargörande, ulvarnas förmåga att äta kvarstår men deras drällrad försvinner va? Iom att den enda infon som finns är ängelns beskydd känns det skevt om de får veta det varje natt?
Well det skulle ju bli lottningen mellan raderna vem ulvarna käkar och vem ängeln skyddar....:angel:
Men, nej - det stämmer att även drällraden försvinner.
 
Går tillbaka för att kolla hur det blir, vill bara ha ett klargörande, ulvarnas förmåga att äta kvarstår men deras drällrad försvinner va? Iom att den enda infon som finns är ängelns beskydd känns det skevt om de får veta det varje natt?
Det var ju lobbyisten som såg till att infon gick fram?
 
Asså - vad säger man nu då?
Känns som värsta drevet hur fan kunde det bli så?

Förlåt - jag kan lika gärna dra nåt gammalt över mig som la första rösten.....

Gud vad jag saknar @Niyama hon hade skrikit högt vid ett sånt drev.
 
Asså - vad säger man nu då?
Känns som värsta drevet hur fan kunde det bli så?

Förlåt - jag kan lika gärna dra nåt gammalt över mig som la första rösten.....

Gud vad jag saknar @Niyama hon hade skrikit högt vid ett sånt drev.
Fast jag kände att det blev ett drev efter mig och reagerade på det, sen var det trist att det var lobbyisten som rök, jag tyckte egentligen att @LenaH var skummare men för att rädda mig själv var jag tvungen att rösta på Artline. Men det droppade in många röster där och lite skumt var det allt.
 
Tror hon skrev att hon skulle på AW, undrar om hon blev för delfin och glömde leken? :p
Madalitso kanske inte överlevde sin presentation trots allt? :nailbiting:
Jag körde så inte ens det kan jag skylla på. Jag tog ut hundarna direkt jag kom hem flr att inte dö i soffan och nu är jag hemma och såg Paddis påminnelse.


Förlåt! Jag ska skärpa mig! Har fattat att jag lever och att vi tappade lobbyisten.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 835
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 110
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
41 42 43
Svar
854
· Visningar
9 538
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 748
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp