Artline
Trådstartare
Du kan inte byta avatar sådärMen seriöst?! Jag har nu hunnit räkna inavelsgrad på två tilltänkta betäckningar 2017, göra röstlistor OCH byta avatar. Medan ingenting hänt i leken. Vad gör alla?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kan inte byta avatar sådärMen seriöst?! Jag har nu hunnit räkna inavelsgrad på två tilltänkta betäckningar 2017, göra röstlistor OCH byta avatar. Medan ingenting hänt i leken. Vad gör alla?![]()
Men seriöst?! Jag har nu hunnit räkna inavelsgrad på två tilltänkta betäckningar 2017, göra röstlistor OCH byta avatar. Medan ingenting hänt i leken. Vad gör alla?![]()
Jag har citerat massa inlägg, räknas inte det?![]()
Goddammit. Här trillar man hem och blir än mer förvirrad trots att det skrivits en del.. Jag blir lite förvirrad av Lenas teoriande och sedan röst, jag vet ju att jag ofta tycker hon är skum så försöker att inte ta intryck av just det, men sedan blev jag fundersam över röständringen och att Q inte försökte få ut henne istället för sig själv. Det där med att rösta på en i taget vet i fasen om jag tycker jag köper. Bollen fick min röst igår av tidspress men hon skriver ju inte mycket och är supersvår att värdera. Jag får iaf inte direkta ulvvibbar av Killa så som vissa andra får.
Lenis röstar på LenaH
Se tidigare inlägg samt detta.
Sen har jag ett helt gäng som jag känner att jag har missat nästan helt...
Cirkus- hon har egentligen inte kommit med så mycket teorier, klagar lite på att leken är stor vilket jag kan förstå, jag tycker det samma utan någon historia av stroke. Men samtidigt så gör det henne varken god eller ond, hon hänger fast i habina två röstningar för att sedan byta till Killaloe i dl 3.
Bollen_/Habina - väldigt osynlig, även om habina har varit rätt aktiv idag, men inte kommit med några större tankar utan lägger en tidig röst på LenaH. Jag kan visserligen förstå hur hon tänker, men samtidigt så blir jag alltid fundersam när det blir ett drev. LenaH har betett sig märkligt, men samtidigt ger det utrymme för ulvarna att gömma sig där oavsett om LenaH är god eller ond.
Idahoe- har skrivit väldigt lite, vilket kan förklara att jag inte får någon bild av henne. Har lagt udda röster i första två dl för att sedan lägga en andra röst i dl 3, frågan är vad det säger?
Lenis- Skrivit absolut minst, jag vet inte om vi har spelat ihop någon gång tidigare? Lite knepigt tänk i första dl men har sedan inte stuckit ut på något sätt. Frågan är om det är en ulv som ligger lågt eller en god som ligger lågt?
Mäh, mellan detta var det ju typ ingen tid alls. Men lägg upp röstlistor för alla dagar då, du som är så snabb av digInte mellan min röstlista och mitt avatarbyte.![]()
Jag blir jättegärna lynchad för jag har ledsnat på leken och förhoppningsvis kan ni sluta fokusera på mig när jag dött för det leder er bara in i en återvändsgränd.
För övrigt tänker jag försöka lämna leken med vad jag tror är en perfect score och med det tänker jag rösta på Lenis för jag tror att eftersom lyan visste att hemlig inte var fåret (eftersom lyan vet att jag inte är ulv) så var det en enkel röst att inleda med som också hade en vettig teori för att vara DL1 och som också skulle kunna dra med sig en del goda röster också eftersom teorin verkade rätt stark.
För att toppa det hela så avslutade ulven quarter4ever med att spika igen kistan för en nästan 100%-igt säker god.
LenaH röstar på Lenis
Nåja du var ju först åtminstone!Haha, tycker du 20:20 är tidigt?Jag tycker det varit rätt så tyst här inne hela dagen och jag kan inte ha monolog med mig själv som @quarter4ever brukar ha...
![]()
Jag blir jättegärna lynchad för jag har ledsnat på leken och förhoppningsvis kan ni sluta fokusera på mig när jag dött för det leder er bara in i en återvändsgränd.
För övrigt tänker jag försöka lämna leken med vad jag tror är en perfect score och med det tänker jag rösta på Lenis för jag tror att eftersom lyan visste att hemlig inte var fåret (eftersom lyan vet att jag inte är ulv) så var det en enkel röst att inleda med som också hade en vettig teori för att vara DL1 och som också skulle kunna dra med sig en del goda röster också eftersom teorin verkade rätt stark.
För att toppa det hela så avslutade ulven quarter4ever med att spika igen kistan för en nästan 100%-igt säker god.
LenaH röstar på Lenis
edit: Jag tror som jag tidigare skrivit att q inte var säker på att jag inte var fåret och därför inte röstade på mig DL2.
Och här tycker jag att du har satt fingret på något - den röststatistiken ser kanske inte helt lysande ut och rösten på mig känns inte heller helt solklar eftersom den baseras på en ev hint pga en bokCirkus- hon har egentligen inte kommit med så mycket teorier, klagar lite på att leken är stor vilket jag kan förstå, jag tycker det samma utan någon historia av stroke. Men samtidigt så gör det henne varken god eller ond, hon hänger fast i habina två röstningar för att sedan byta till Killaloe i dl 3.
Och vad har Qs röst med mig att göra?
Ja jag har funderat en del på det, det känns som om Cirkus gör det lite lätt för sig men samtidigt vet jag inte om det är en ond eller en god som inte riktigt har haft orken att hänga med i leken.Och här tycker jag att du har satt fingret på något - den röststatistiken ser kanske inte helt lysande ut och rösten på mig känns inte heller helt solklar eftersom den baseras på en ev hint pga en bok![]()
Och här tycker jag att du har satt fingret på något - den röststatistiken ser kanske inte helt lysande ut och rösten på mig känns inte heller helt solklar eftersom den baseras på en ev hint pga en bok![]()