Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Rödluvan och vargarna

Då har jag bara @bollen__ kvar, jag har varit lite förlåtande i och med att hon hoppade in i leken. Men mycket funderingar gå mot att Cirkus och Bollen skulle kunna sitta i lyan tillsammans, hon följer Cirkus mot LenaH i dl 2, lägger sen en tidig röst på MinIan som jag följer (det känns inte bra just nu) och sen gårdagen, varför lägger hon en röst på mig innan hon lägger rösten på Artline? O_o Jag blir inte riktigt klok på Bollen, men just nu börjar jag tror att hon och Cirkus är de två kvarvarande ulvarna.
 
Då har jag bara @bollen__ kvar, jag har varit lite förlåtande i och med att hon hoppade in i leken. Men mycket funderingar gå mot att Cirkus och Bollen skulle kunna sitta i lyan tillsammans, hon följer Cirkus mot LenaH i dl 2, lägger sen en tidig röst på MinIan som jag följer (det känns inte bra just nu) och sen gårdagen, varför lägger hon en röst på mig innan hon lägger rösten på Artline? O_o Jag blir inte riktigt klok på Bollen, men just nu börjar jag tror att hon och Cirkus är de två kvarvarande ulvarna.
För att fortsätta lite, Cirkus röst på Bollen idag skulle kunna vara ett sätt att skapa sig ett alibi och hoppas på att vi ska börja lyncha varandra istället för att ta en ulv i taget.
 
dag två lägger hon en tidig röst på BSF och frågan är om inte lyan försöker få upp henne till lottning mot Q och jag tolkar det mer som om hon skulle vara god
Fast den rösten kan ju lika gärna vara alibi eftersom det inte fanns någon annan att lägga en tredje röst på, och Q lär försöka rädda sig själv.
 
Fast den rösten kan ju lika gärna vara alibi eftersom det inte fanns någon annan att lägga en tredje röst på, och Q lär försöka rädda sig själv.
Du menar om LenaH är ulv kollega med Q? Ja det skulle ju självklart vara en möjlighet men är inte det att outa lyan lite väl mycket också? Men å andra sidan, kanske just därför :meh:
 
Du menar om LenaH är ulv kollega med Q? Ja det skulle ju självklart vara en möjlighet men är inte det att outa lyan lite väl mycket också? Men å andra sidan, kanske just därför :meh:
Fast vad skulle vara alternativet? Det skulle ju också väcka frågor om Q inte försökte rädda sig själv.
 
Fast vad skulle vara alternativet? Det skulle ju också väcka frågor om Q inte försökte rädda sig själv.
Du tappade mig nu... :rofl: Alternativet för mig är att LenaH är god och lyan försökte få ut en god istället för Q, men du menar alltså att det alternativet inte finns? Och varför röstar du på mig i såna fall? För då måste du ju anse att LenaH är ulv? O_o
 
Jag väljer att följa cirkus eftersom jag tycker hennes aktier är starkast efter hur röstningarna sett ut + att jag själv har flaggat för @bollen__ sen hon la andrarösten på mig i DL2 (var det väl?).
Röständringen till Artline igår väger väl inte heller till hennes fördel.

LenaH röstar på bollen__
och hoppas att Niyama hinner in före DL och ändrar.
 
DL5

16.13 cirkus röstar på bollen__
16.26 Niyama röstar på Snurrfian
20.50 LenaH röstar på bollen__
 
Jag väljer att följa cirkus eftersom jag tycker hennes aktier är starkast efter hur röstningarna sett ut + att jag själv har flaggat för @bollen__ sen hon la andrarösten på mig i DL2 (var det väl?).
Röständringen till Artline igår väger väl inte heller till hennes fördel.

LenaH röstar på bollen__
och hoppas att Niyama hinner in före DL och ändrar.
Men Cirkus lägger ju första rösten på dig i dl 2? Jag kan hålla med om att Bollen är skum men samtidigt så tror jag allt mer att Cirkus är ulv också.
 
Men hallå - dl2? Själv försökte jag lyncha siaren då! :p
O_o Fast du säger ju att du är fundersam på Bollen för dl 2 och hon röstade på dig, men du ser inget problem med att cirkus röstade på dig? Jag undrar om jag spelade lyan i händerna när jag i princip godförklarade dig? Är det du och Cirkus som sitter i lyan och har hur kul som helst :rage:
 
Jag väljer att följa cirkus eftersom jag tycker hennes aktier är starkast efter hur röstningarna sett ut + att jag själv har flaggat för @bollen__ sen hon la andrarösten på mig i DL2 (var det väl?).
Röständringen till Artline igår väger väl inte heller till hennes fördel.

LenaH röstar på bollen__
och hoppas att Niyama hinner in före DL och ändrar.
Fast DL2, då jag precis fått ta över rollen och bara greppade ett halmstrå och röstade? Den kunde ju i princip ha hamnat varsom helst, jag hade ju inte ens hunnit läsa igenom?
 
Jag börjar ana att jag är uppspelad på väggarna, jag kan se Cirkus i en lya antingen med bollen eller LenaH, men jag känner mig nästan helt övertygad om att Cirkus sitter i lyan. Snurrfian röstar på Cirkus eftersom jag tror att hon är en ulv som har smugit med och blivit godförklarad på väldigt lösa grunder.
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 300
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 497
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 046
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 821
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp