Bukefalos 28 år!

Ulvlek - Rödluvan och vargarna

Jag förlåter alla som lynchade mig om ni ger mig glass eller vin :love::love::love: Choklad går bra också.
Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... :crazy: Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...
 
Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... :crazy: Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...
Ofint av honom att inte tänka på stackars dig som måste vara nykter! ;)

Hoppas han kryar på sig!
 
Jag är här men har tyvärr fått lite förhinder och har inte möjlighet att uppdatera nu. Ber om ursäkt för det och kommer in så snart jag kan igen.
 
Du är så välkommen, jag har allt här hemma och skulle behöva någon att dricka vin med, men jag behöver även ha en tillgänglig chaufför om maken överväger att tuppa av igen... :crazy: Jävla skit med vätskebalanser, att han inte får dricka är väl okej, men när inte jag kan göra det pga av att jag måste vara nykter chaufför om det behövs känns ju rätt trist...
Någon annan som lynchade mig får vara nykter chaufför. Låter rättvist.

Hoppas han kryar på sig :heart Låter jobbigt :( (inte att man måste vara nykter utan att han kan tuppar av)
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 648
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 548
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 281
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp