Bukefalos 28 år!

Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

DL 1 21:30
19:24 Madalitso röstar på Qitis
19:30 godisklubba röstar på LenaH
19:46 hemlig röstar på godisklubba
19:54 Fio röstar på Habina
19:56 Habina röstar på Mistimed
20:01 Ferrari röstar på Hemlig
20:12 artline röstar på ferrari

qitis 1
LenaH 1
Godisklubba 1
Habina 1
Mistimed 1
hemlig 1
ferrari 1
 
Är det bara jag eller börjar röstlistan se ut som att det blir lottning? *rusar iväg och kollar rollistan ifall jag missat några dolda röster*
 
När det är tre sidor i en lek förväntar jag mig alltid att du ska vara på den "tredje" och bara gå och vinna hela skiten på egen hand.

Så plötsligt får jag för mig att Hedinn och Artline är tjuvar ihop. Herregud, jag håller på att bli paranoid redan innan första DL!
 
Är det bara jag eller börjar röstlistan se ut som att det blir lottning? *rusar iväg och kollar rollistan ifall jag missat några dolda röster*

Majoriteten har väl inte röstat än så känns lite tidigt att dra en sådan slutsats?

Försöker läsa om leken för att analysera, men det dyker ju nu nya inlägg röster hela tiden och snurrar till det ,Kan ni inte bara hålla tyst en stund så min hjärna kan hänga med lite lättare?:idea:
 
Vill man kan man förkorta mitt namn till Bina. Det var vad jag brukade kalla hästen jag är uppkallad efter. :love:
 
Majoriteten har väl inte röstat än så känns lite tidigt att dra en sådan slutsats?

Försöker läsa om leken för att analysera, men det dyker ju nu nya inlägg röster hela tiden och snurrar till det ,Kan ni inte bara hålla tyst en stund så min hjärna kan hänga med lite lättare?:idea:

Jag hade förträngt att vi inte var 12-13 stycken. :meh:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 891
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 639
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 547
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 281
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp