Ulvlek: Snowroller II - Nu tar vi Åre!

Hittat leken:)
Håller på och slår i stolpar i en ny hage så här när jag ändå är i karantän pga lätt förkylning (utan feber )
hittade direkt något skumt här:D
Hörru LL. De pratar jämtska för bövelen i Åre. Inte Dalamål :angel:



:cool:

Men vänta nu? Ligger Åre i Jämtland? O_o
 
Andas. Ingen har koll. ;) Iaf inte förrän efter första DL, då kan det vara nån som fattar nåt. Men troligtvis inte.
Säger du så för att du sitter i någon form av lya och har fullt koll på allt, eller? ;)

Bara en allmän varning: från och med nu kan det jag skriver bli väldigt osammanhängande och eh... konstigt! Har tagit kvällsmediciner och är på väg i säng. Så räkna inte med att jag har huvudet med mig!
 
Jag tänker mer att när det är färre deltagare så kan jag göra utförligare inlägg om varje deltagare, eller så är jag död och då är det en icke-fråga.
Sen så även om jag inte vet när jag kommer dö, så är det väl ingen som går in i en lek med tanken att man kommer dö tidigt, så man behöver inte tänka på vad som händer längre fram?

Eh jo. Såg du inte hur dåligt det gick när jag fick härja fritt sist? :angel:
 
Säger du så för att du sitter i någon form av lya och har fullt koll på allt, eller? ;)

Bara en allmän varning: från och med nu kan det jag skriver bli väldigt osammanhängande och eh... konstigt! Har tagit kvällsmediciner och är på väg i säng. Så räkna inte med att jag har huvudet med mig!

:rofl: Jag kan lova dig (och flera tidigare lyakamrater kan intyga) att om jag satt i lyan skulle jag ha precis lika dålig koll på allt. En lek glömde jag tom bort att jag var ond och skrev inte i lyan på en hel dag. :o
 
Min världsbild är härmed förstörd. Jag trodde Åre låg typ runt Sveg. Men det ligger ju bortanför (!) Östersund. :eek: Vad i hela friden ska stockholmare dit och göra? :mad: Håll er till södra Sverige tack! Hälsningar en fjärdedels surjämte.
 
Men om du läser första inlägget så har du fel - dels är de kategoriserade under "Övriga" och inte "Onda", dels käkar de så vitt vi vet ingen. De dödar dem bara. :p :D
Då borde tjuvarna räknas som de onda. De dödar för nöjes skull medan ulvarna mest är hungriga. Dock så är hunger inte en giltig anledning är käka någon.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 144
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 371
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 867
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 773
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp