Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
började skriva innan rösterna på cirkus trillade in- så kan se lite hackigt ut att följa mitt resonemangAlltså jag håller med om att Ferrari är skum, ffa som jag själv inte finner att det hon anför om cirkus är i linje med mina egna tankar om henne. Jag delar dessutom cirkus tanke om att det ÄR skumt att ingen egentligen alls går med i BSFs spår om Ferrari, om Ferrari vore god så nog borde iaf någon liten misstanke ditåt kommit fram?
Jag är fortfarande undrande över både LenaH vilken jag tycker inte alls är som hon brukar vara, sedan är det svårt om man inte har tid etc, men lite funderingar mer än följa andras tankar tycker jag allt att hon brukar prestera?
Snurrfian fortsätter att trycka på att bollen__ torde vara mest misstänkt- för att rädda sig själv?
Niyama väljer att gå på Ferraris spår om cirkus och röstar på cirkus ???? fast hon själv anför att Ferrari lite desperat vill hitta något att anföra mot cirkus? jag får inte ihop det!!!!!
och min kandidat till att var fåret ( bollen__ ) följer efter??!
Detta är ju inte ens lite skumt!!
Det är mycket skumt!
Och hur passar @Niyama in i pusslet?
Jag vill ju alltid att Niyama ska vara god men hon lurar mig ju ibland...![]()
Varför har du @bollen__ som bäkandidat?och min kandidat till att var fåret ( bollen__ ) följer efter??!
Detta är ju inte ens lite skumt!!
Det är mycket skumt!
Om Ferrari istället är ond borde ju någon protestera högljutt tycker jag?!
Jag har försökt hitta något mer skumt men det skummaste jag har är @bollen__ inkastade röst på bsf i sista minuten, jag tycker att det tyder på att hon skulle ha kunnat bli informerade i lyan och har en bra motivering och får dessutom ut en god. Snurrfian röstar på Bollen_ eftersom jag tror att hon är ulv som såg chansen att få ut en god och kunna skylla det på tidsbrist.
Du har aldrig spelat med mig när jag börjar jobba kl 6 på morgnarna...Jag är fortfarande undrande över både LenaH vilken jag tycker inte alls är som hon brukar vara, sedan är det svårt om man inte har tid etc, men lite funderingar mer än följa andras tankar tycker jag allt att hon brukar prestera?
nu hängde jag inte riktigt med?
äh, ångrade mig.
ah, då hänger jag med. Det var det jag trodde du menade men måste läst konstigt för jag fick det till att de onda borde ha protesterat![]()
Vet inte vad jag ska tronu finns ju dessutom risken att jag gett onda en anledning till att rösta på cirkus - som kan vara god.
vad skrev Niyama som hon sedan ångrade?ah, då hänger jag med. Det var det jag trodde du menade men måste läst konstigt för jag fick det till att de onda borde ha protesterat![]()
nu får du förtydliga dig lite tror jag?Om Ferrari istället är ond borde ju någon protestera högljutt tycker jag?!
Det är väl rätt typiskt q4 oavsett roll?Eller vid närmare eftertanke kanske hon t.o.m är rörigare som god när hon faktiskt inte har koll?